Акафист спасу нерукотворному молитва

Акафист спасу нерукотворному молитва

Молитва нерукотворному спасу

Данная статья содержит: молитва нерукотворному спасу – информация взята со вcех уголков света, электронной сети и духовных людей.

Молитва нерукотворному спасу

Молитвы Иисусу Христу

Пречистому Твоему образу покланяемся, Благий, просяще прощения прегрешений наших, Христе Боже, волею бо благоволил еси плотию взыти на Крест, да избавиши яже создал еси от работы вражия. Тем благодарственно вопием Ти: радости исполнил еси вся, Спасе наш, пришедый спасти мир.

О Преблагий Господи Иисусе Христе, Боже наш!

Ты древле человеческаго естества Твоего лице пресвятою водою омыв и убрусом отер,

чудесне оное на том же убрусе изобразити и Едесскому князю Авгарю

во исцеление недуга его послати благоволил еси.

лица Твоего, Господи, ищем и с Давидом во смирении душ наших зовем:

не отврати лица Твоего от нас, и уклонися гневом от рабов Твоих,

Помощник нам буди, не отрини нас и не остави нас.

Вообрази Сам Себе в душах наших, да во святыне и правде жительствуеши,

будем сынове Твои и наследницы Царствия Твоего,

и тако Тебе, Премилостиваго Бога, нашего,

купно со Безначальным Отцем Твоим и Пресвятым Духом, славити не престанем во веки веков.

К началу страницы

© 2009 Храм свт.Феодосия Черниговского

(03179 Киев, ул. Чернобыльская, 2. тел. 451-07-41 )

Молитва нерукотворному спасу

Нерукотворному образу Господню (Убрусу) (тропарь, кондак, молитвы и величания)

П речи́стому Твоему́ о́бразу покланя́емся, Благи́й,/ прося́ще проще́ния прегреше́ний на́ших, Христе́ Бо́же:/ во́лею бо благоволи́л еси́ пло́тию взы́ти на Крест,/ да изба́виши я́же созда́л еси́ от рабо́ты вра́жия./ Тем благода́рственно вопие́м Ти:/ ра́дости испо́лнил еси́ вся, Спа́се наш,// прише́дый спасти́ мир.

Н еизрече́ннаго и Боже́ственнаго Твоего́ к челове́ком смотре́ния,/ неопи́санное Сло́во О́тчее,/ и о́браз непи́санный, и богопи́санный победи́телен,/ ве́дуще нело́жнаго Твоего́ воплоще́ния,// почита́ем, того́ лобыза́юще.

Г о́споди Ще́дре и Ми́лостиве, Долготерпели́ве и Многоми́лостиве, внуши́ моли́тву на́шу и вонми́ гла́су моле́ния на́шего, сотвори́ с на́ми зна́мение во бла́го, наста́ви нас на путь Твой, е́же ходи́ти во и́стине Твое́й, возвесели́ сердца́ на́ша, во е́же боя́тися И́мене Твоего́ свята́го. Зане́ ве́лий еси́ Ты и творя́й чудеса́, Ты еси́ Бог еди́н, и несть подо́бен Тебе́ в бозе́х, Го́споди, си́лен в ми́лости и благ в кре́пости, во е́же помога́ти и утеша́ти и спаса́ти вся упова́ющия на И́мя свято́е Твое́. Ами́нь.

О, Преблаги́й Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш! Ты иногда́ челове́ческаго о́браза Твое́ лице́ пресвято́е омы́в водо́ю и оте́р убру́сом, чуде́сне о́ное на том же убру́се изобрази́ти и Еде́сскому кня́зю Авга́рю во исцеле́ние неду́га его́ посла́ти благоволи́л еси́: се и мы ны́не, гре́шнии раби́ Твои́, одержи́мии душе́вными и теле́сными неду́ги на́шими, лица́ Твоего́, Го́споди, и́щем и с Дави́дом во смире́нии душ на́ших зове́м: не отврати́ лица́ Твоего́ от нас, и уклони́ся гне́вом от рабо́в Твои́х: помо́щник нам бу́ди, не отри́ни нас и не оста́ви нас. О, всеми́лостивый Го́споди, Спаси́телю наш! Изобрази́ Сам Себе́ в душа́х на́ших, да, во святы́не и пра́вде жи́тельствующе, бу́дем сы́нове Твои́ и насле́дницы ца́рствия Твоего́, и та́ко Тебе́, преми́лостиваго Бо́га на́шего, ку́пно со безнача́льным Отце́м Твои́м и Пресвяты́м Ду́хом, сла́вити не преста́нем во ве́ки. Ами́нь.

В елича́ем Тя,/ Живода́вче Христе́,/ и почита́ем пречи́стаго лица́ Твоего́// пресла́вное воображе́ние.

В елича́ем Тя,/ Живода́вче Христе́,/ и чтим о́браз Твой Святы́й,/ и́мже нас спа́сл еси́// от рабо́ты вра́жия.

Обновления на сайте

Обновления на сайте

В раздел ТИПИКОН добавлена Глава 56. и Глава 57.

Объявления

  • 08 Июль 2014

Уважаемые пользователи, скачать богослужебные книги Вы можете на сайте ДЬЯЧОК , который является приложением к сайту Псаломщик.

ПОИСК ПО САЙТУ

Чтобы быстро найти нужную вам информацию, воспользуйтесь Поиском по сайту Псаломщик находящимся на главной странице.

Молитва нерукотворному спасу

Август 28th 2010 –

По благословению Святейшего Патриарха Московского и всея Руси Алексия II

Посвящается 300-летию надвратного храма по имя Нерукотворного образа Спасителя в Зачатьевском монастыре

О, Преблагий Господи Иисусе Христе, Боже наш, Ты древле человеческаго естества Твоего лице, пресвятою водою смыв и убрусом отер, чудесно убо на том же убрусе изобразити Себе и Едесскому князю Авгарю во исцеление его от недуга послати благоволил еси. Се и мы ныне грешнии рабы Твои, душевными и телесными недуги нашими одержимы, лица Твоею, Господи, ищем, и с Давидом во смирении душ наших зовем не отврати лица Твоею, Господи, от нас, и не отклонися гневом от рабов Твоих, помощник нам буди, не отрини нас и не остави нас. О, Всемилостивый Господи, Спасителю наш, изобрази Сам Себе в душах наших, да во святыни и правде жительствующе, будем сынове Твои и наследницы Царствия Твоего, и тако Ссбе, Премилостиваго Бога нашего, купно со Безначальным Отцем Твоим и Пресвятым Духом славити не престанем во веки веков. Аминь

Пречистому Образу Твоему по кланяемся, Благий, просяще прощения прегрешений наших, Христе Боже волею бо благоволил eси плотню взыти на Крест, да избавиши, яже создал еси, от работы вражия. Тем благодарственно вопием Ти: радости исполнил еси вся, Спасе наш, пришедый спасти мир.

Молитва пред Нерукотворным образом Господа нашего Иисуса Христа

№32 (689) / 20 августа ‘12

Вопрос–ответ: «Существуют ли исторические свидетельства о Нерукотворном образе Христа?»

Спаситель оставил нам по Себе святой Свой образ, чтобы мы, взирая на него, беспрестанно вспоминали о его воплощении , страданиях, живоносной смерти и искуплении рода человеческого», – сказано на VI Вселенском Соборе.

Этот образ, утверждает Священное Предание, появился еще при земной жизни Господа и теперь известен под названием Нерукотворного Спаса.

Первое прижизненное изображение Спасителя возникло чудесным образом: Христос умыв Лицо, отерся чистым платом (убрусом), на котором отобразился Его Лик.

В книгах Нового Завета упоминания об этом событии нет, память о нем зафиксирована в свидетельствах историков Церкви и в литургическом Предании.

История отсылает нас ко временам правления в сирийском городе Едессе царя Авгаря, тело которого было поражено проказой. Страдая от болезни, он, слышавший о чудесных исцелениях, творимых Христом, написал Спасителю письмо с выражением веры в Него, как сшедшего с небес Бога. Он приглашал Господа прибыть в свою столицу Едессу, предлагал Ему свою резиденцию для проповеди слова Божия, просил даровать ему исцеление и разделить с ним царство.

Но Господь отклонил приглашение, уведомив царя письмом, что Его земная миссия закончена и Он восходит к Отцу Своему и по Воскресении Своем обещал послать к нему одного из учеников, который его исцелит.

Тогда Авгарь послал своего художника написать Лик Иисуса Христа, но тот не в силах был выполнить своей задачи вследствие чудесного сияния от Лика Спасителя.

По Своему человеколюбию Господь, чтобы не опечалить князя, умыл руки, омочил Лицо, приложил к нему плат, и запечатленный образ на убрусе (плате), принесенный к Авгарю, дал сначала частичное исцеление, а после Крещения, совершенного апостолом Фаддеем, проказа и вовсе исчезла. Сам образ стал очень почитаем в Едессе.

Св.ап. Фаддей, один из 70 апостолов, при посещении правителя Авгаря написал следующие слова: «Христе Боже, всякий, уповая на Тебя, не постыдится».

Плат был прибит на негниющую доску и помещен над городскими вратами. Жители города считали убрус великой святыней. Когда один из правителей после Авгаря вернулся к язычеству, образ в нише городской стены пришлось заложить камнями, чтобы не допустить его поругания. Со временем место его было совершенно забыто.

В 544 году, во время осады Едессы войсками персидского царя Хозроя, едесскому епископу Евлавию было дано откровение о местонахождении Нерукотворного образа. Разобрав в указанном месте кирпичную кладку, жители увидели не только прекрасно сохранившийся образ, но и отпечаток Пресвятого Лика на керамике – глиняной доске, закрывавшей святой убрус. Этим Преданием объясняется появление иконы «Спас на чрепии». После этого чудесного обретения и общегородского молебна перед образом, войска неприятеля неожиданно сняли осаду и спешно покинули пределы страны.

Нерукотворной образ стал главной святыней города Едессы, пробыв в нем до 944 года. Константинопольский император Роман Лакапин в 944 году смог добиться выдачи этого образа и торжественно перенес его в Константинополь, где он находился до 1204 года. Затем икону захватили крестоносцы, но корабль, на котором они везли похищенный образ, утонул во время крушения на море и подлинник оказался потерян.

Почитаемый плат в иконографии именуется Нерукотворенным образом.

Молитва пред Нерукотворным образом Господа нашего Иисуса Христа

О, Преблагий Господи Иисусе Христе, Боже наш, Ты древле человеческаго естества Твоего лице, пресвятою водою смыв и убрусом отер, чудесно убо на том же убрусе изобразити Себе и Едесскому князю Авгарю во исцеление его от недуга послати благоволил еси. Се и мы ныне, грешнии рабы Твои, душевными и телесными недуги нашими одержимы, лица Твоего, Господи, ищем, и с Давидом во смирении душ наших зовем: не отврати Лица Твоего, Господи, от нас, и не отклонися гневом от рабов Твоих, Помощник нам буди, не отрини нас и не остави нас. О Всемилостивый Господи, Спасителю наш, изобрази Сам Себе в душах наших, да во святыни и правде жительствующе, будем сынове Твои и наследницы Царствия Твоего, и тако Тебе, Премилостиваго Бога нашего, купно со Безначальным Отцем Твоим и Пресвятым Духом славити не престанем во веки веков. Аминь.

Молитва нерукотворному спасу

Данная статья содержит: молитва нерукотворному спасу – информация взята со вcех уголков света, электронной сети и духовных людей.

Молитва нерукотворному спасу

Молитвы Иисусу Христу

Пречистому Твоему образу покланяемся, Благий, просяще прощения прегрешений наших, Христе Боже, волею бо благоволил еси плотию взыти на Крест, да избавиши яже создал еси от работы вражия. Тем благодарственно вопием Ти: радости исполнил еси вся, Спасе наш, пришедый спасти мир.

О Преблагий Господи Иисусе Христе, Боже наш!

Ты древле человеческаго естества Твоего лице пресвятою водою омыв и убрусом отер,

чудесне оное на том же убрусе изобразити и Едесскому князю Авгарю

во исцеление недуга его послати благоволил еси.

лица Твоего, Господи, ищем и с Давидом во смирении душ наших зовем:

не отврати лица Твоего от нас, и уклонися гневом от рабов Твоих,

Читать еще:  Молитва спиридону тримифунтскому о помощи в отдачи долгов

Помощник нам буди, не отрини нас и не остави нас.

Вообрази Сам Себе в душах наших, да во святыне и правде жительствуеши,

будем сынове Твои и наследницы Царствия Твоего,

и тако Тебе, Премилостиваго Бога, нашего,

купно со Безначальным Отцем Твоим и Пресвятым Духом, славити не престанем во веки веков.

К началу страницы

© 2009 Храм свт.Феодосия Черниговского

(03179 Киев, ул. Чернобыльская, 2. тел. 451-07-41 )

Молитва нерукотворному спасу

Нерукотворному образу Господню (Убрусу) (тропарь, кондак, молитвы и величания)

П речи́стому Твоему́ о́бразу покланя́емся, Благи́й,/ прося́ще проще́ния прегреше́ний на́ших, Христе́ Бо́же:/ во́лею бо благоволи́л еси́ пло́тию взы́ти на Крест,/ да изба́виши я́же созда́л еси́ от рабо́ты вра́жия./ Тем благода́рственно вопие́м Ти:/ ра́дости испо́лнил еси́ вся, Спа́се наш,// прише́дый спасти́ мир.

Н еизрече́ннаго и Боже́ственнаго Твоего́ к челове́ком смотре́ния,/ неопи́санное Сло́во О́тчее,/ и о́браз непи́санный, и богопи́санный победи́телен,/ ве́дуще нело́жнаго Твоего́ воплоще́ния,// почита́ем, того́ лобыза́юще.

Г о́споди Ще́дре и Ми́лостиве, Долготерпели́ве и Многоми́лостиве, внуши́ моли́тву на́шу и вонми́ гла́су моле́ния на́шего, сотвори́ с на́ми зна́мение во бла́го, наста́ви нас на путь Твой, е́же ходи́ти во и́стине Твое́й, возвесели́ сердца́ на́ша, во е́же боя́тися И́мене Твоего́ свята́го. Зане́ ве́лий еси́ Ты и творя́й чудеса́, Ты еси́ Бог еди́н, и несть подо́бен Тебе́ в бозе́х, Го́споди, си́лен в ми́лости и благ в кре́пости, во е́же помога́ти и утеша́ти и спаса́ти вся упова́ющия на И́мя свято́е Твое́. Ами́нь.

О, Преблаги́й Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш! Ты иногда́ челове́ческаго о́браза Твое́ лице́ пресвято́е омы́в водо́ю и оте́р убру́сом, чуде́сне о́ное на том же убру́се изобрази́ти и Еде́сскому кня́зю Авга́рю во исцеле́ние неду́га его́ посла́ти благоволи́л еси́: се и мы ны́не, гре́шнии раби́ Твои́, одержи́мии душе́вными и теле́сными неду́ги на́шими, лица́ Твоего́, Го́споди, и́щем и с Дави́дом во смире́нии душ на́ших зове́м: не отврати́ лица́ Твоего́ от нас, и уклони́ся гне́вом от рабо́в Твои́х: помо́щник нам бу́ди, не отри́ни нас и не оста́ви нас. О, всеми́лостивый Го́споди, Спаси́телю наш! Изобрази́ Сам Себе́ в душа́х на́ших, да, во святы́не и пра́вде жи́тельствующе, бу́дем сы́нове Твои́ и насле́дницы ца́рствия Твоего́, и та́ко Тебе́, преми́лостиваго Бо́га на́шего, ку́пно со безнача́льным Отце́м Твои́м и Пресвяты́м Ду́хом, сла́вити не преста́нем во ве́ки. Ами́нь.

В елича́ем Тя,/ Живода́вче Христе́,/ и почита́ем пречи́стаго лица́ Твоего́// пресла́вное воображе́ние.

В елича́ем Тя,/ Живода́вче Христе́,/ и чтим о́браз Твой Святы́й,/ и́мже нас спа́сл еси́// от рабо́ты вра́жия.

Обновления на сайте

Обновления на сайте

В раздел ТИПИКОН добавлена Глава 56. и Глава 57.

Объявления

  • 08 Июль 2014

Уважаемые пользователи, скачать богослужебные книги Вы можете на сайте ДЬЯЧОК , который является приложением к сайту Псаломщик.

ПОИСК ПО САЙТУ

Чтобы быстро найти нужную вам информацию, воспользуйтесь Поиском по сайту Псаломщик находящимся на главной странице.

Молитва нерукотворному спасу

Август 28th 2010 –

По благословению Святейшего Патриарха Московского и всея Руси Алексия II

Посвящается 300-летию надвратного храма по имя Нерукотворного образа Спасителя в Зачатьевском монастыре

О, Преблагий Господи Иисусе Христе, Боже наш, Ты древле человеческаго естества Твоего лице, пресвятою водою смыв и убрусом отер, чудесно убо на том же убрусе изобразити Себе и Едесскому князю Авгарю во исцеление его от недуга послати благоволил еси. Се и мы ныне грешнии рабы Твои, душевными и телесными недуги нашими одержимы, лица Твоею, Господи, ищем, и с Давидом во смирении душ наших зовем не отврати лица Твоею, Господи, от нас, и не отклонися гневом от рабов Твоих, помощник нам буди, не отрини нас и не остави нас. О, Всемилостивый Господи, Спасителю наш, изобрази Сам Себе в душах наших, да во святыни и правде жительствующе, будем сынове Твои и наследницы Царствия Твоего, и тако Ссбе, Премилостиваго Бога нашего, купно со Безначальным Отцем Твоим и Пресвятым Духом славити не престанем во веки веков. Аминь

Пречистому Образу Твоему по кланяемся, Благий, просяще прощения прегрешений наших, Христе Боже волею бо благоволил eси плотню взыти на Крест, да избавиши, яже создал еси, от работы вражия. Тем благодарственно вопием Ти: радости исполнил еси вся, Спасе наш, пришедый спасти мир.

Молитва пред Нерукотворным образом Господа нашего Иисуса Христа

№32 (689) / 20 августа ‘12

Вопрос–ответ: «Существуют ли исторические свидетельства о Нерукотворном образе Христа?»

Спаситель оставил нам по Себе святой Свой образ, чтобы мы, взирая на него, беспрестанно вспоминали о его воплощении , страданиях, живоносной смерти и искуплении рода человеческого», – сказано на VI Вселенском Соборе.

Этот образ, утверждает Священное Предание, появился еще при земной жизни Господа и теперь известен под названием Нерукотворного Спаса.

Первое прижизненное изображение Спасителя возникло чудесным образом: Христос умыв Лицо, отерся чистым платом (убрусом), на котором отобразился Его Лик.

В книгах Нового Завета упоминания об этом событии нет, память о нем зафиксирована в свидетельствах историков Церкви и в литургическом Предании.

История отсылает нас ко временам правления в сирийском городе Едессе царя Авгаря, тело которого было поражено проказой. Страдая от болезни, он, слышавший о чудесных исцелениях, творимых Христом, написал Спасителю письмо с выражением веры в Него, как сшедшего с небес Бога. Он приглашал Господа прибыть в свою столицу Едессу, предлагал Ему свою резиденцию для проповеди слова Божия, просил даровать ему исцеление и разделить с ним царство.

Но Господь отклонил приглашение, уведомив царя письмом, что Его земная миссия закончена и Он восходит к Отцу Своему и по Воскресении Своем обещал послать к нему одного из учеников, который его исцелит.

Тогда Авгарь послал своего художника написать Лик Иисуса Христа, но тот не в силах был выполнить своей задачи вследствие чудесного сияния от Лика Спасителя.

По Своему человеколюбию Господь, чтобы не опечалить князя, умыл руки, омочил Лицо, приложил к нему плат, и запечатленный образ на убрусе (плате), принесенный к Авгарю, дал сначала частичное исцеление, а после Крещения, совершенного апостолом Фаддеем, проказа и вовсе исчезла. Сам образ стал очень почитаем в Едессе.

Св.ап. Фаддей, один из 70 апостолов, при посещении правителя Авгаря написал следующие слова: «Христе Боже, всякий, уповая на Тебя, не постыдится».

Плат был прибит на негниющую доску и помещен над городскими вратами. Жители города считали убрус великой святыней. Когда один из правителей после Авгаря вернулся к язычеству, образ в нише городской стены пришлось заложить камнями, чтобы не допустить его поругания. Со временем место его было совершенно забыто.

В 544 году, во время осады Едессы войсками персидского царя Хозроя, едесскому епископу Евлавию было дано откровение о местонахождении Нерукотворного образа. Разобрав в указанном месте кирпичную кладку, жители увидели не только прекрасно сохранившийся образ, но и отпечаток Пресвятого Лика на керамике – глиняной доске, закрывавшей святой убрус. Этим Преданием объясняется появление иконы «Спас на чрепии». После этого чудесного обретения и общегородского молебна перед образом, войска неприятеля неожиданно сняли осаду и спешно покинули пределы страны.

Нерукотворной образ стал главной святыней города Едессы, пробыв в нем до 944 года. Константинопольский император Роман Лакапин в 944 году смог добиться выдачи этого образа и торжественно перенес его в Константинополь, где он находился до 1204 года. Затем икону захватили крестоносцы, но корабль, на котором они везли похищенный образ, утонул во время крушения на море и подлинник оказался потерян.

Почитаемый плат в иконографии именуется Нерукотворенным образом.

Молитва пред Нерукотворным образом Господа нашего Иисуса Христа

О, Преблагий Господи Иисусе Христе, Боже наш, Ты древле человеческаго естества Твоего лице, пресвятою водою смыв и убрусом отер, чудесно убо на том же убрусе изобразити Себе и Едесскому князю Авгарю во исцеление его от недуга послати благоволил еси. Се и мы ныне, грешнии рабы Твои, душевными и телесными недуги нашими одержимы, лица Твоего, Господи, ищем, и с Давидом во смирении душ наших зовем: не отврати Лица Твоего, Господи, от нас, и не отклонися гневом от рабов Твоих, Помощник нам буди, не отрини нас и не остави нас. О Всемилостивый Господи, Спасителю наш, изобрази Сам Себе в душах наших, да во святыни и правде жительствующе, будем сынове Твои и наследницы Царствия Твоего, и тако Тебе, Премилостиваго Бога нашего, купно со Безначальным Отцем Твоим и Пресвятым Духом славити не престанем во веки веков. Аминь.

Молитва нерукотворному образу

Чудотворные слова: молитва нерукотворному образу в полном описании из всех найденных нами источников.

Молитва нерукотворному образу

Молитвы Иисусу Христу

Пречистому Твоему образу покланяемся, Благий, просяще прощения прегрешений наших, Христе Боже, волею бо благоволил еси плотию взыти на Крест, да избавиши яже создал еси от работы вражия. Тем благодарственно вопием Ти: радости исполнил еси вся, Спасе наш, пришедый спасти мир.

О Преблагий Господи Иисусе Христе, Боже наш!

Ты древле человеческаго естества Твоего лице пресвятою водою омыв и убрусом отер,

чудесне оное на том же убрусе изобразити и Едесскому князю Авгарю

во исцеление недуга его послати благоволил еси.

лица Твоего, Господи, ищем и с Давидом во смирении душ наших зовем:

не отврати лица Твоего от нас, и уклонися гневом от рабов Твоих,

Помощник нам буди, не отрини нас и не остави нас.

Вообрази Сам Себе в душах наших, да во святыне и правде жительствуеши,

будем сынове Твои и наследницы Царствия Твоего,

и тако Тебе, Премилостиваго Бога, нашего,

купно со Безначальным Отцем Твоим и Пресвятым Духом, славити не престанем во веки веков.

К началу страницы

© 2009 Храм свт.Феодосия Черниговского

(03179 Киев, ул. Чернобыльская, 2. тел. 451-07-41 )

Молитва нерукотворному образу

Август 28th 2010 –

По благословению Святейшего Патриарха Московского и всея Руси Алексия II

Посвящается 300-летию надвратного храма по имя Нерукотворного образа Спасителя в Зачатьевском монастыре

О, Преблагий Господи Иисусе Христе, Боже наш, Ты древле человеческаго естества Твоего лице, пресвятою водою смыв и убрусом отер, чудесно убо на том же убрусе изобразити Себе и Едесскому князю Авгарю во исцеление его от недуга послати благоволил еси. Се и мы ныне грешнии рабы Твои, душевными и телесными недуги нашими одержимы, лица Твоею, Господи, ищем, и с Давидом во смирении душ наших зовем не отврати лица Твоею, Господи, от нас, и не отклонися гневом от рабов Твоих, помощник нам буди, не отрини нас и не остави нас. О, Всемилостивый Господи, Спасителю наш, изобрази Сам Себе в душах наших, да во святыни и правде жительствующе, будем сынове Твои и наследницы Царствия Твоего, и тако Ссбе, Премилостиваго Бога нашего, купно со Безначальным Отцем Твоим и Пресвятым Духом славити не престанем во веки веков. Аминь

Читать еще:  Молитва о новопреставленном до 40 дней короткая

Пречистому Образу Твоему по кланяемся, Благий, просяще прощения прегрешений наших, Христе Боже волею бо благоволил eси плотню взыти на Крест, да избавиши, яже создал еси, от работы вражия. Тем благодарственно вопием Ти: радости исполнил еси вся, Спасе наш, пришедый спасти мир.

Молитва нерукотворному образу

Нерукотворному образу Господню (Убрусу) (тропарь, кондак, молитвы и величания)

П речи́стому Твоему́ о́бразу покланя́емся, Благи́й,/ прося́ще проще́ния прегреше́ний на́ших, Христе́ Бо́же:/ во́лею бо благоволи́л еси́ пло́тию взы́ти на Крест,/ да изба́виши я́же созда́л еси́ от рабо́ты вра́жия./ Тем благода́рственно вопие́м Ти:/ ра́дости испо́лнил еси́ вся, Спа́се наш,// прише́дый спасти́ мир.

Н еизрече́ннаго и Боже́ственнаго Твоего́ к челове́ком смотре́ния,/ неопи́санное Сло́во О́тчее,/ и о́браз непи́санный, и богопи́санный победи́телен,/ ве́дуще нело́жнаго Твоего́ воплоще́ния,// почита́ем, того́ лобыза́юще.

Г о́споди Ще́дре и Ми́лостиве, Долготерпели́ве и Многоми́лостиве, внуши́ моли́тву на́шу и вонми́ гла́су моле́ния на́шего, сотвори́ с на́ми зна́мение во бла́го, наста́ви нас на путь Твой, е́же ходи́ти во и́стине Твое́й, возвесели́ сердца́ на́ша, во е́же боя́тися И́мене Твоего́ свята́го. Зане́ ве́лий еси́ Ты и творя́й чудеса́, Ты еси́ Бог еди́н, и несть подо́бен Тебе́ в бозе́х, Го́споди, си́лен в ми́лости и благ в кре́пости, во е́же помога́ти и утеша́ти и спаса́ти вся упова́ющия на И́мя свято́е Твое́. Ами́нь.

О, Преблаги́й Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш! Ты иногда́ челове́ческаго о́браза Твое́ лице́ пресвято́е омы́в водо́ю и оте́р убру́сом, чуде́сне о́ное на том же убру́се изобрази́ти и Еде́сскому кня́зю Авга́рю во исцеле́ние неду́га его́ посла́ти благоволи́л еси́: се и мы ны́не, гре́шнии раби́ Твои́, одержи́мии душе́вными и теле́сными неду́ги на́шими, лица́ Твоего́, Го́споди, и́щем и с Дави́дом во смире́нии душ на́ших зове́м: не отврати́ лица́ Твоего́ от нас, и уклони́ся гне́вом от рабо́в Твои́х: помо́щник нам бу́ди, не отри́ни нас и не оста́ви нас. О, всеми́лостивый Го́споди, Спаси́телю наш! Изобрази́ Сам Себе́ в душа́х на́ших, да, во святы́не и пра́вде жи́тельствующе, бу́дем сы́нове Твои́ и насле́дницы ца́рствия Твоего́, и та́ко Тебе́, преми́лостиваго Бо́га на́шего, ку́пно со безнача́льным Отце́м Твои́м и Пресвяты́м Ду́хом, сла́вити не преста́нем во ве́ки. Ами́нь.

В елича́ем Тя,/ Живода́вче Христе́,/ и почита́ем пречи́стаго лица́ Твоего́// пресла́вное воображе́ние.

В елича́ем Тя,/ Живода́вче Христе́,/ и чтим о́браз Твой Святы́й,/ и́мже нас спа́сл еси́// от рабо́ты вра́жия.

Обновления на сайте

Обновления на сайте

В раздел ТИПИКОН добавлена Глава 56. и Глава 57.

Объявления

  • 08 Июль 2014

Уважаемые пользователи, скачать богослужебные книги Вы можете на сайте ДЬЯЧОК , который является приложением к сайту Псаломщик.

ПОИСК ПО САЙТУ

Чтобы быстро найти нужную вам информацию, воспользуйтесь Поиском по сайту Псаломщик находящимся на главной странице.

Молитва пред Нерукотворным образом Господа нашего Иисуса Христа

№32 (689) / 20 августа ‘12

Вопрос–ответ: «Существуют ли исторические свидетельства о Нерукотворном образе Христа?»

Спаситель оставил нам по Себе святой Свой образ, чтобы мы, взирая на него, беспрестанно вспоминали о его воплощении , страданиях, живоносной смерти и искуплении рода человеческого», – сказано на VI Вселенском Соборе.

Этот образ, утверждает Священное Предание, появился еще при земной жизни Господа и теперь известен под названием Нерукотворного Спаса.

Первое прижизненное изображение Спасителя возникло чудесным образом: Христос умыв Лицо, отерся чистым платом (убрусом), на котором отобразился Его Лик.

В книгах Нового Завета упоминания об этом событии нет, память о нем зафиксирована в свидетельствах историков Церкви и в литургическом Предании.

История отсылает нас ко временам правления в сирийском городе Едессе царя Авгаря, тело которого было поражено проказой. Страдая от болезни, он, слышавший о чудесных исцелениях, творимых Христом, написал Спасителю письмо с выражением веры в Него, как сшедшего с небес Бога. Он приглашал Господа прибыть в свою столицу Едессу, предлагал Ему свою резиденцию для проповеди слова Божия, просил даровать ему исцеление и разделить с ним царство.

Но Господь отклонил приглашение, уведомив царя письмом, что Его земная миссия закончена и Он восходит к Отцу Своему и по Воскресении Своем обещал послать к нему одного из учеников, который его исцелит.

Тогда Авгарь послал своего художника написать Лик Иисуса Христа, но тот не в силах был выполнить своей задачи вследствие чудесного сияния от Лика Спасителя.

По Своему человеколюбию Господь, чтобы не опечалить князя, умыл руки, омочил Лицо, приложил к нему плат, и запечатленный образ на убрусе (плате), принесенный к Авгарю, дал сначала частичное исцеление, а после Крещения, совершенного апостолом Фаддеем, проказа и вовсе исчезла. Сам образ стал очень почитаем в Едессе.

Св.ап. Фаддей, один из 70 апостолов, при посещении правителя Авгаря написал следующие слова: «Христе Боже, всякий, уповая на Тебя, не постыдится».

Плат был прибит на негниющую доску и помещен над городскими вратами. Жители города считали убрус великой святыней. Когда один из правителей после Авгаря вернулся к язычеству, образ в нише городской стены пришлось заложить камнями, чтобы не допустить его поругания. Со временем место его было совершенно забыто.

В 544 году, во время осады Едессы войсками персидского царя Хозроя, едесскому епископу Евлавию было дано откровение о местонахождении Нерукотворного образа. Разобрав в указанном месте кирпичную кладку, жители увидели не только прекрасно сохранившийся образ, но и отпечаток Пресвятого Лика на керамике – глиняной доске, закрывавшей святой убрус. Этим Преданием объясняется появление иконы «Спас на чрепии». После этого чудесного обретения и общегородского молебна перед образом, войска неприятеля неожиданно сняли осаду и спешно покинули пределы страны.

Нерукотворной образ стал главной святыней города Едессы, пробыв в нем до 944 года. Константинопольский император Роман Лакапин в 944 году смог добиться выдачи этого образа и торжественно перенес его в Константинополь, где он находился до 1204 года. Затем икону захватили крестоносцы, но корабль, на котором они везли похищенный образ, утонул во время крушения на море и подлинник оказался потерян.

Почитаемый плат в иконографии именуется Нерукотворенным образом.

Молитва пред Нерукотворным образом Господа нашего Иисуса Христа

О, Преблагий Господи Иисусе Христе, Боже наш, Ты древле человеческаго естества Твоего лице, пресвятою водою смыв и убрусом отер, чудесно убо на том же убрусе изобразити Себе и Едесскому князю Авгарю во исцеление его от недуга послати благоволил еси. Се и мы ныне, грешнии рабы Твои, душевными и телесными недуги нашими одержимы, лица Твоего, Господи, ищем, и с Давидом во смирении душ наших зовем: не отврати Лица Твоего, Господи, от нас, и не отклонися гневом от рабов Твоих, Помощник нам буди, не отрини нас и не остави нас. О Всемилостивый Господи, Спасителю наш, изобрази Сам Себе в душах наших, да во святыни и правде жительствующе, будем сынове Твои и наследницы Царствия Твоего, и тако Тебе, Премилостиваго Бога нашего, купно со Безначальным Отцем Твоим и Пресвятым Духом славити не престанем во веки веков. Аминь.

Православные иконы и молитвы

Информационный сайт про иконы, молитвы, православные традиции.

Акафист Христу

«Спаси, Господи!». Спасибо, что посетили наш сайт, перед тем как начать изучать информацию, просим подписаться на наше православное сообщество в Инстаграм Господи, Спаси и Сохрани † – https://www.instagram.com/spasi.gospodi/ . В сообществе больше 60 000 подписчиков.

Нас, единомышленников, много и мы быстро растем, выкладываем молитвы, высказывания святых, молитвенные просьбы, своевременно выкладывам полезную информацию о праздниках и православных событиях. Подписывайтесь. Ангела Хранителя Вам!

Текст акафиста Господу Иисусу Христу принадлежит к наследию большинства православных молитвословов, хотя его чтение не является таким обязательным, как, например, каноны перед причастием.

Тем не менее, это произведение Господу, несомненно, одно из самых душераздирающих и трогательных. Ведь его содержание полностью посвящено нашему Спасителю, который за свою любовь к людям, принял крестную смерть и страшную муку. Все это, чтобы даровать человечеству спасение.

Стиль произведения восторженно-хвалебный, где описывается:

  • схождение на землю в человеческом облике;
  • жизнь Сына Божьего;
  • достоинства Иисуса;
  • его муки.

Акафист Иисусу Христу

Исследователи полагают, что акафист Нерукотворному образу Христа один из самых старых. Первый его список был написан еще в XIII столетии. Это первый религиозный гимн, который имеет структуру полноценного акафиста, состоящего из 12 кондаков и 12 икосов. В терминологии православной церкви икосами называются строфы, которые восхваляют того, о ком идет речь в произведении.

В данном гимне в икосах воспеваются черты Иисуса.

Акафист Иисусу — как правильно молиться и в чем помогает

Данное молитвенное произведение всегда необходимо читать, только после того как получите благословление священника. Также молитвенный гимн не принято читать сидя. Это песнь, которую необходимо читать или слушать исключительно в положении стоя. Только последняя часть (заключительная) читается коленопреклонённо.

Читать трогательную песнь священнослужители советуют в моменты депрессии, отчаяния, уныния или когда у вас опустились руки, а выхода из данной ситуации нет. Тем не менее, ее можно читать и в моменты радости, покаяния и умиления. Это универсальное песнопение!

Текст акафиста Господу Иисусу Христу:

Возбранный Воеводо и Господи, ада победителю, яко избавлься от вечныя смерти, похвальная восписую Ти, создание и раб Твой; но, яко имеяй милосердие неизреченное, от всяких мя бед свободи, зовуща: Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Ангелов Творче и Господи cил, отверзи ми недоуменный ум и язык на похвалу пречистаго Твоего имене, якоже глухому и гугнивому древле слух и язык отверзл еси, и, глаголаше зовый таковая: Иисусе пречудный, aнгелов удивление; Иисусе пресильный, прародителей избавление. Иисусе пресладкий, патриархов величание; Иисусе преславный, царей укрепление. Иисусе прелюбимый, пророков исполнение; Иисусе предивный, мучеников крепосте. Иисусе претихий, монахов радосте; Иисусе премилостивый, пресвитеров сладосте. Иисусе премилосердый, постников воздержание; Иисусе пресладостный, преподобных радование. Иисусе пречестный, девственных целомудрие; Иисусе предвечный, грешников спасение. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Видя вдовицу зельне плачущу, Господи, якоже бо тогда умилосердився, сына ея на погребение несома воскресил еси; сице и о мне умилосердися, Человеколюбче, и грехми умерщвленную мою душу воскреси, зовущую: Аллилуиа.

Разум неуразуменный разумети Филипп ища, Господи, покажи нам Отца, глаголаше; Ты же к нему: толикое время сый со Мною, не познал ли еси, яко Отец во Мне, и Аз во Отце есмь? Темже, Неизследованне, со страхом зову Ти: Иисусе, Боже предвечный; Иисусе, Царю пресильный. Иисусе, Владыко долготерпеливый; Иисусе, Спасе премилостивый. Иисусе, хранителю мой преблагий; Иисусе, очисти грехи моя. Иисусе, отыми беззакония моя; Иисусе, отпусти неправды моя. Иисусе, надеждо моя, не остави мене; Иисусе, помощниче мой, не отрини мене. Иисусе, Создателю мой, не забуди мене; Иисусе, Пастырю мой, не погуби мене. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Силою свыше апостолы облекий, Иисусе, во Иерусалиме седящия, облецы и мене, обнаженнаго от всякаго благотворения, теплотою Духа Святаго Твоего и даждь ми с любовью пети Тебе: Аллилуиа.

Имеяй богатство милосердия, мытари и грешники, и неверныя призвал еси, Иисусе; не презри и мене ныне, подобнаго им, но, яко многоценное миро, приими песнь сию: Иисусе, сило непобедимая; Иисусе, милосте безконечная. Иисусе, красото пресветлая; Иисусе, любы неизреченная. Иисусе, Сыне Бога Живаго; Иисусе, помилуй мя грешнаго. Иисусе, услыши мя в беззакониих зачатаго; Иисусе, очисти мя во гресех рожденнаго. Иисусе, научи мя непотребнаго; Иисусе, освети мя темнаго. Иисусе, очисти мя сквернаго; Иисусе, возведи мя блуднаго. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Бурю внутрь имеяй помышлений сумнительных, Петр утопаше; узрев же во плоти Тя суща, Иисусе, и по водам ходяща, позна Тя Бога истиннаго и, руку спасения получив, рече: Аллилуиа.

Слыша слепый мимоходяща Тя, Господи, путем вопияше: Иисусе, Сыне Давидов, помилуй мя! И, призвав, отверзл еси очи его. Просвети убо милостию Твоею очи мысленныя сердца и мене, вопиюща Ти и глаголюща: Иисусе, вышних Создателю; Иисусе, нижних Искупителю. Иисусе, преисподних потребителю; Иисусе, всея твари украсителю. Иисусе, души моея утешителю; Иисусе, ума моего просветителю. Иисусе, сердца моего веселие; Иисусе, тела моего здравие. Иисусе, Спасе мой, спаси мя; Иисусе, свете мой, просвети мя. Иисусе, муки всякия избави мя; Иисусе, спаси мя, недостойнаго. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Боготочною Кровию якоже искупил еси нас древле от законныя клятвы, Иисусе, сице изми нас от сети, еюже змий запят ны страстьми плотскими, и блудным наваждением, и злым унынием, вопиющия Ти: Аллилуиа.

Видевше отроцы еврейстии во образе человечестем Создавшаго рукою человека, и Владыку разумевше Его, потщашася ветвьми угодити Ему, осанна вопиюще. Мы же песнь приносим Ти, глаголюще: Иисусе, Боже истинный; Иисусе, Сыне Давидов. Иисусе, Царю преславный; Иисусе, Агнче непорочный. Иисусе, Пастырю предивный; Иисусе, хранителю во младости моей. Иисусе, кормителю во юности моей; Иисусе, похвало в старости моей. Иисусе, надежде в смерти моей; Иисусе, животе по смерти моей. Иисусе, утешение мое на суде Твоем; Иисусе, желание мое, не посрами мене тогда. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Проповедник богоносных вещание и глаголы исполняя, Иисусе, на земли явлься и с человеки Невместимый пожил еси, и болезни наша подъял еси, отнюдуже ранами Твоими мы исцелевше, пети навыкохом: Аллилуиа.

Возсия вселенней просвещение истины Твоея, и отгнася лесть бесовская: идоли бо, Спасе наш, не терпяще Твоея крепости, падоша. Мы же, спасение получивше, вопием Ти: Иисусе, истино, лесть отгонящая; Иисусе, свете, превышший всех светлостей. Иисусе, Царю, премогаяй всех крепости; Иисусе, Боже, пребываяй в милости. Иисусе, Хлебе Животный, насыти мя алчущаго; Иисусе, источниче разума, напой мя жаждущаго. Иисусе, одеждо веселия, одей мя тленнаго; Иисусе, покрове радости, покрый мя недостойнаго. Иисусе, подателю просящим, даждь мне плач за грехи моя; Иисусе, обретение ищущим, обрящи душу мою. Иисусе, отверзителю толкущим, отверзи сердце мое окаянное; Иисусе, Искупителю грешных, очисти беззакония моя. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Хотя сокровенную тайну от века открыти, яко овча на заколение веден был еси, Иисусе, и яко агнец прямо стригущаго его безгласен, и яко Бог из мертвых воскресл еси, и со славою на небеса вознеслся еси, и нас совоздвигл еси, зовущих: Аллилуиа.

Дивную показа тварь, явлейся Творец нам: без семене от Девы воплотися, из гроба, печати не рушив, воскресе, и ко апостолом, дверем затворенным, с плотию вниде. Темже чудящеся, воспоим: Иисусе, Слове необыменный; Иисусе, Слове несоглядаемый. Иисусе, сило непостижимая; Иисусе, мудросте недомыслимая. Иисусе, Божество неописанное; Иисусе, господство неисчетное. Иисусе, царство непобедимое; Иисусе, владычество безконечное. Иисусе, крепосте высочайшая; Иисусе, власте вечная. Иисусе, Творче мой, ущедри мя; Иисусе, Спасе мой, спаси мя. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Странно Бога вочеловечшася видяще, устранимся суетнаго мира и ум на Божественная возложим. Сего бо ради Бог на землю сниде, да нас на небеса возведет, вопиющих Ему: Аллилуиа.

Весь бе в нижних, и вышних никакоже отступи Неисчетный, егда волею нас ради пострада, и смертию Своею нашу смерть умертви, и воскресением живот дарова поющим: Иисусе, сладосте сердечная; Иисусе, крепосте телесная. Иисусе, светлосте душевная; Иисусе, быстрото умная. Иисусе, радосте совестная; Иисусе, надеждо известная. Иисусе, памяте предвечная; Иисусе, похвало высокая. Иисусе, славо моя превознесенная; Иисусе, желание мое, не отрини мене. Иисусе, Пастырю мой, взыщи мене; Иисусе, Спасе мой, спаси мене. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Все естество ангельское безпрестани славит пресвятое имя Твое, Иисусе, на небеси: Свят, Свят, Свят, вопиюще; мы же, грешнии на земли бренными устнами вопием: Аллилуиа.

Ветия многовещанны, якоже рыбы безгласныя видим о Тебе, Иисусе, Спасе наш: недоумеют бо глаголати, како Бог непреложний и человек совершенный пребываеши? Мы же таинству дивящеся, вопием верно: Иисусе, Боже предвечный; Иисусе, Царю царствующих. Иисусе, Владыко владеющих; Иисусе, Судие живых и мертвых. Иисусе, надеждо ненадежных; Иисусе, утешение плачущих. Иисусе, славо нищих; Иисусе, не осуди мя по делом моим. Иисусе, очисти мя по милости Твоей; Иисусе, отжени от мене уныние. Иисусе, просвети моя мысли сердечныя; Иисусе, даждь ми память смертную. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Спасти хотя мир, Восточе востоком, к темному западу — естеству нашему пришед, смирился еси до смерти; темже превознесеся имя Твое паче всякаго имене, и от всех колен небесных и земных слышиши: Аллилуиа.

Царю Превечный, Утешителю, Христе истинный, очисти ны от всякия скверны, якоже очистил еси десять прокаженных, и исцели ны, якоже исцелил еси сребролюбивую душу Закхеа мытаря, да вопием Ти, во умилении зовуще: Иисусе, сокровище нетленное; Иисусе, богатство неистощимое. Иисусе, пище крепкая; Иисусе, питие неисчерпаемое. Иисусе, нищих одеяние; Иисусе, вдов заступление. Иисусе, сирых защитниче; Иисусе, труждающихся помоще. Иисусе, странных наставниче; Иисусе, плавающих кормчий. Иисусе, бурных отишие; Иисусе Боже, воздвигни мя падшаго. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Пение всеумиленное приношу Ти недостойный, вопию Ти яко хананеа: Иисусе, помилуй мя; не дщерь бо, но плоть имам страстьми люте бесящуюся и яростию палимую, и исцеление даждь вопиющу Ти: Аллилуиа.

Светоподательна светильника сущим во тьме неразумия, прежде гоняй Тя Павел, богоразумнаго гласа силу внуши и душевную быстроту уясни; сице и мене темныя зеницы душевныя просвети, зовуща: Иисусе, Царю мой прекрепкий; Иисусе, Боже мой пресильный. Иисусе, Господи мой пребезсмертный; Иисусе, Создателю мой преславный. Иисусе, Наставниче мой предобрый; Иисусе, Пастырю мой прещедрый. Иисусе, Владыко мой премилостивый; Иисусе, Спасе мой премилосердый. Иисусе, просвети моя чувствия, потемненныя страстьми; Иисусе, исцели мое тело, острупленное грехми. Иисусе, очисти мой ум от помыслов суетных; Иисусе, сохрани сердце мое от похотей лукавых. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Благодать подаждь ми, всех долгов решителю, Иисусе, и приими мя кающася, якоже приял еси Петра, отвергшагося Тебе, и призови мя унывающаго, якоже древле Павла, гоняща Тя, и услыши мя, вопиюща Ти: Аллилуиа.

Поюще Твое вочеловечение, восхваляем Тя вси, и веруем со Фомою, яко Господь и Бог еси, седяй со Отцем и хотяй судити живым и мертвым. Тогда убо сподоби мя деснаго стояния, вопиющаго: Иисусе, Царю предвечный, помилуй мя; Иисусе, цвете благовонный, облагоухай мя. Иисусе, теплото любимая, огрей мя; Иисусе, храме предвечный, покрый мя. Иисусе, одеждо светлая, украси мя; Иисусе, бисере честный, осияй мя. Иисусе, каменю драгий, просвети мя; Иисусе, солнце правды, освети мя. Иисусе, свете святый, облистай мя; Иисусе, болезни душевныя и телесныя избави мя. Иисусе, из руки сопротивныя изми мя; Иисусе, огня неугасимаго и прочих вечных мук свободи мя. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

О, пресладкий и всещедрый Иисусе! Приими ныне малое моление сие наше, якоже приял еси вдовицы две лепте, и сохрани достояние Твое от враг видимых и невидимых, от нашествия иноплеменних, от недуга и глада, от всякия скорби и смертоносныя раны, и грядущия изми муки всех, вопиющих Ти: Аллилуиа, aллилуиа, aллилуиа.

(Kондак читается трижды)

Ангелов Творче и Господи cил, отверзи ми недоуменный ум и язык на похвалу пречистаго Твоего имене, якоже глухому и гугнивому древле слух и язык отверзл еси, и, глаголаше зовый таковая: Иисусе пречудный, aнгелов удивление; Иисусе пресильный, прародителей избавление. Иисусе пресладкий, патриархов величание; Иисусе преславный, царей укрепление. Иисусе прелюбимый, пророков исполнение; Иисусе предивный, мучеников крепосте. Иисусе претихий, монахов радосте; Иисусе премилостивый, пресвитеров сладосте. Иисусе премилосердый, постников воздержание; Иисусе пресладостный, преподобных радование. Иисусе пречестный, девственных целомудрие; Иисусе предвечный, грешников спасение. Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Возбранный Воеводо и Господи, ада победителю, яко избавлься от вечныя смерти, похвальная восписую Ти, создание и раб Твой; но, яко имеяй милосердие неизреченное, от всяких мя бед свободи, зовуща: Иисусе, Сыне Божий, помилуй мя.

Господь всегда с Вами!

Читать еще:  Молитва от любой опасности

А в этом видео Вы сможете услышать акафист Господу нашему Иисусу Христу:

Ссылка на основную публикацию
×
×
Adblock
detector