Молитва антипа пергамского

Молитва антипа пергамского

Антипа Пергамский

История церкви хранит скудные сведения о жизнедеятельности апостолов и епископов первых церквей, о существовании которых впервые упоминается в посланиях учеников Христа и «Откровении» Иоанна Богослова.

Святой Антипа Пергамский — один из первых епископов церкви в Пергаме, последователь апостола Иоанна Богослова, святой, принявший мученическую смерть за христианскую веру.

Из истории того времени

Только погрузившись в историю начала новой эры в истории человечества можно по достоинству оценить подвиги первых христиан. После правления Нерона, по приказу которого был сожжен Рим и казнены тысячи невинных христиан, через полвека к власти пришел жестокий император Домициан, правивший в 81-96 годах.

Это был период гонений на христиан, и время пребывание апостола Иоанна на Патмосе, бесплодном острове Эгейского моря, где святой написал Евангелие и последнюю книгу Библии «Откровение». На территории великой Мизии раскинулось царство со столицей в городе Пергам.

Богатство, роскошь, обширные библиотеки, появившиеся благодаря уникальному открытию пергамента, были визитной карточкой столицы, население которой поклонялось Артемиде. Олицетворяющая ночное светило — луну Артемида или Диана, как ее еще называли, слыла богиней, требующей великолепия и блеска в поклонении.

Христианство стремительно распространялось по стране, ставя под угрозу существование язычества. Князья и правители городов получили приказы о беспрекословном выполнении приказов императора о принятии каждым жителем языческой веры, подтверждением чего должно было стать поклонение жертвенникам и языческим богам.

Противникам язычества грозила мучительная смерть. Конец первого столетия стал явлением множества святых, положивших на жертвенник любви к Иисусу Христу свои жизни, среди них особое место занимает Антипа, епископ Пергамы.

Жизнеописание священномученика Антипы Пергамского

Пребывая на острове Патмос, апостол Иоанна написал послание Пергамской церкви (Откр. 2: 13).

Это откровение апостол получил от самого Господа во время пребывания около его престола, в окружении семи светильников. Творец назвал епископов первых христианских храмов ангелами церкви. Своим посланием Господь укрепил веру мучеников, отдельно упомянув и о епископе Пергамы, сказав, что знает, что Антипа живет там, где стоит сатанинский престол.

В жилище сатаны и окружении его поклонников священник, епископ Пергамский был светильником, рассеивающим тьму. Всевышний Бог наполнил священника особым блаженством, непоколебимостью, добродетельностью крепко стоять против язычников. Не обращая внимания на запреты императора и угрозы физической расправы, подобно сиянию чистого света Антипа нес слово Божье в массы язычников, выходя на площади.

Он на физическом уровне видел, как бесы разбегаются из Пергамы, что не нравилось жрецам, теряющим силу и власть. Бесы посещали языческих идолопоклонников и жаловались, что не могут жить в Пергаме, где для них нет пищи, жертвы и курения сатане уничтожаются молитвами христианского начальника.

Разгневанные эллины схватили священника Антипу и потащили к правителю. Император Домициан обвинил священномученика в том, что бесы или идольские боги покинули город, лишив его своей защиты. Правитель твердо верил, что идолы во время обладания городом даруют жителям защиту, попечительство, охрану, поэтому, препятствуя им, священник совершает преступление против общества.

Император Домициан предложил епископу раскаяться и принести жертвы идолам, на что получил достойный ответ. Священник сказал, что человеческое решение для него ничего не значит. Если он является простым смертным, по утверждению правителя, то почему от него бегут бесы, покидая город, при этом, всесильные жрецы оказываются бессильными.

Священномученик просил объяснить, каким образом бесы, бегущие от одного человека, христианина, могут спасти город. Епископ предложил императору отказаться от заблуждений и принять истинную, спасающую веру во Христа, который пришел на землю спасти человечество, ибо только Спасителю будет дано право судить род человеческий по окончании века сего.

Чувство свое бессилие и правоту слов священника разъяренная толпа потащила святого в храм Артемиды, где стоял медный вол — место жертвоприношения. Стоя перед лоном раскаленного вола, св. Антипа Пергамский перекрестился и прочитал молитву:

Всесильный Творец, Ты явился людям в образе Сына Божьего Иисуса Христа, показав человечеству глубину твоей благодати и путь спасения через веру в Спасителя. Прими мое благодарение за все Твои благодеяния, спасение тех, кто уповает на Тебя. Прими душу мою, дух и даруй благодать и милость Твою и Сына Единородного не только мне, но и всем тем, кто остается нести слово Твое для укрепления веры. Да святится имя Твое из века в век. Аминь.

Молитвы святого были слышны и после того, как его бросили в костер. Палачи не дождались криков молитвенника, он просто уснул вечным сном и был встречен на небе венцом мученика.

Жители Пергамы, ставшие свидетелями удивительной смерти святого, массово стали отказываться участвовать в жертвоприношениях созданным человеческими руками идолам, стараясь узнать больше о Сыне Божьем, Пресвятой Богородице, вечной жизни и путях спасения.

После того, как металл остыл, христианам было разрешено взять останки, но вместо пепла они достали не тронутое огнем тело, которое и похоронили в Пергаме. Гробница со святыми мощами время от времени покрывается благовонным миром, обладающим силой исцеления от самых тяжелых болезней.

Принявший смерть в 95 году епископ Пергамский был почитаем со времени своего погребения. Феодосий Великий, правивший в конце 3-го века, распорядился перевести в Царьград жертвенник — медного вола.

Молитвы святому и в чем помогает

24 апреля православная церковь чтит память первого мученика времен правления императора Домициана.

В России святой Антипа Пергамский является покровителем стоматологии. Замечено, что молитвы ему исцеляют от зубной боли.

Интересно! В стоматкабинетах можно увидеть икону священномученика Пергамского, поясной образ святого, написанный во времена правления царя Ивана Грозного московскими иконописцами.

На иконе написан старец с седыми волосами с бородой, одетый в крестчатую фелонь и омофор, в руках его находится Евангелие. Смирение и терпение на лице святого подчеркивают его состояние во время тяжелой битвы с бесами, это уверенность в своей правоте, правоте и силе Христа.

Обращаясь к святому образу, христиане просят не только об исцелении от зубной боли, а также в решении духовных проблем:

  • исцелении духовных недугов;
  • освобождении от болезни;
  • даровании душевного покоя;
  • изгнании бесов;
  • укреплении веры.

О преславный священномучениче Антипо и скорый помощниче христианом в болезнех! Верую от всея души и помышления, которые даются тебе от Господа дар болящия исцеляти, недугующия врачевати и разслабленныя укрепляти. Сего ради к тебе, яко благодатному врачу болезней, аз, немощный, прибегаю и, твой досточтимый образ с благоговением лобызая, молюся: твоим предстательством у Царя Небеснаго испроси мне, болящему, исцеление от удручающия мя зубныя болезни, аще бо и недостоин есмь тебе, благостнейшаго отца и приснаго заступника моего, но ты, быв подражатель человеколюбия Ббжия, сотвори мя достойна твоего заступления чрез мое обращение от злых дел к благому житию, уврачуй обильно дарованною тебе благодатию язвы и струпы души и тела моего, даруй ми здравие и спасение и во всем благое поспешение, да, тако тихое и безмолвное житие пожив во всяком благочестии и чистоте, спрдоблюся со всеми святыми славити всесвятое Имя Отца, и Сына, и Святаго Духа. Аминь.

Храмы в честь святого Антипы

Епископ Антипа своим молитвенным покровом и поныне оберегает христиан, наставляет их на путь истины. Присутствие святого особого ощутимо в храмах, возведенных в имя священномученика Антипы Пергамского.

Вологда бережно хранит историческую реликвию — Антиповский храм, который в начале 21 столетия находится в стадии восстановления. В 1777 году ввиду эпидемии чумы росли кладбища, около них открывались церкви, одним из приходов и стал Антиповский храм.

Население города росло, Заречье присоединили к Вологде, кладбище закрыли, а церковь в 1847 году реставрировали, создав при ней 3 придела. Сферический купол над декоративными арками стал визитной карточкой нового храма в Вологде.

В течение 20 лет шла роспись церкви, колокольня которой была видна издалека. В 1930 году храм закрыли, несколько святых образов передали в музеи, само здание не разрушили.

1999 год стал временем возрождения Антиповской святыни, отсутствие финансирования является главным тормозом в реставрационных работах, но с 2014 года храм священномученика Антипы снова является самостоятельным приходом.

Центральное благочиние Москвы привлекает паломников всего мира церковью Антипы на Колымажном дворе. В 1547 году найдены упоминания о церкви, в которой по преданию было совершено одно из венчаний Ивана Грозного почитавшего святого Пергамского и хранившего его зуб.

Великий пожар 1737 года не пощадил старинной святыни, реставрация которой длилась почти 50 лет. К 1830 году не было Колымажного двора, вместо него основали тюрьму, затем основали музей, богослужения в Антиповской церкви продолжались в прежнем режиме. В 1922 году в ней служил Патриарх Тихон.

С 1929 по 1968 год прекрасное здание превратилось в заброшенное строение, без крыши и крестов, в части помещении жили люди, в другой половине расположились склады.

В течение 30 лет шли споры о необходимости реставрации, образование церковной общины в 1991 году дало первый толчок для реставрирования, настоятель Антиповской церкви на Колымажном дворе протоиерей Д.Рощин в 2014 году начал работы, которые продолжил иерей А.Щенников.

Паломники всего мира знают об Антипьевской балке, расположенной всего в 18 км от города Антрацит, на Луганщине. Казалось бы, что общего между Луганской землей и городом в Малой Азии. Ответ довольно прост. Паломники из Воронежской губернии, отправляясь из богомолья в Иерусалиме, остановились на ночлег в балке, около которой бил родник вкуснейшей воды. После ужина все путешествующие попили водички и легли спать.

Не стоит забывать, что в то далекое время зубы никто не лечил, от больных зубов просто избавлялись. Чудо состояло в том, что наутро все паломники проснулись со здоровыми зубами. Один из паломников пошел к роднику и увидел в воде отражение святого, до сей поры ему неизвестного.

Паломники воздали хвалу Богу и неведомому святому за ночлег, исцеление и пошли в родные края. По возвращении паломники пришли в храм на богослужение и увидели икону, на которой было написано, что изображенного на ней святого зовут Антипа Пергамский.

Слух о целительном источнике распространился по округе, к целительной воде потянулись не только люди, сюда вели скот, а вскоре неподалеку устроили ярмарку.

На 25 день между Воскресением господним и праздником Пятидесятницы к источнику совершался крестный ход, затем моление и водосвятие. Во время борьбы с религией крестные хода запретили, 1991 год принес возобновление давней традиции. Прошло более двух тысячелетий после подвига веры епископа Пергамы, а память о нем жива и поныне.

Антипа пергамский о чем молятся

И́дольския ле́сти упраздни́л еси́, Анти́по,/ и, диа́вольскую попра́в си́лу,/ пред богобо́рцы дерзнове́нно Христа́ испове́дал еси́./ Те́мже со А́нгельскими чи́ны в Вы́шних водворя́яся,/ Влады́це всех славосло́вие принося́,/ и о нас моле́бное благодаре́ние предлага́еши,/ благода́ть цельбы́ да́руя./ Сего́ ра́ди тя чтим,/ священному́чениче Анти́по,/ моли́ Христа́ Бо́га,// да спасе́т ду́ши на́ша.

Перевод: Идольское обольщение ты прекратил, Антипа, и поправ диавольскую силу, с дерзновением исповедал Христа перед богоборцами. Потому с Ангельскими чинами поселяясь на Небесах и Владыке всех хвалебную песнь принося, и о нас молебное благодарение возносишь, даруя благодать исцеления. Поэтому мы почитаем тебя, священномученик Антипа, моли Христа Бога о спасении наших душ.

Читать еще:  Благодарственная молитва богу на каждый день молитвослов

Апо́столов сопресто́льник и святи́телей украше́ние/ был еси́, блаже́нне,/ му́ченически просла́вився,/ возсия́л еси́, я́коже со́лнце, всех просвеща́я,/ Анти́по свяще́нне,/ разруши́л еси́ безбо́жия нощь глубо́кую./ Сего́ ра́ди тя почита́ем,/ я́ко Боже́ственнаго су́ща священному́ченика// и целе́б пода́теля.

Перевод: Сопрестольник с апостолами и украшение святителям ты был, блаженный, мученически прославился и воссиял ты, как солнце, просвещая всех, святой Антипа, разогнав глубокую тьму безбожия. Поэтому мы почитаем тебя, как святого священномученика и подателя исцелений.

О, пресла́вный священному́чениче Анти́по и ско́рый помо́щниче Христиа́ном в боле́знех! Ве́рую от всея души́ и помышле́ния, я́ко даде́ся тебе́ от Го́спода дар боля́щия исцеля́ти, неду́гующия врачева́ти и разсла́бленныя укрепля́ти. Сего́ ра́ди к тебе́, я́ко благода́тному врачу́ боле́зней, аз, не́мощный, прибега́ю и, твой досточти́мый о́браз с благогове́нием лобыза́я, молю́ся: твои́м предста́тельством у Царя́ Небе́снаго испроси́ мне, боля́щему, исцеле́ние от удруча́ющия мя зубны́я боле́зни, а́ще бо и недосто́ин есмь тебе́, бла́гостнейшаго отца́ и при́снаго засту́пника моего́, но ты, быв подража́тель человеколю́бия Бо́жия, сотвори́ мя досто́йна твоего́ заступле́ния чрез мое обраще́ние от злых дел к благо́му житию́, уврачу́й оби́льно дарова́нною тебе́ благода́тию я́звы и стру́пы души́ и те́ла моего́, да́руй ми здра́вие и спасе́ние и во всем благо́е поспеше́ние, да, та́ко ти́хое и безмо́лвное житие́ пожи́в во вся́ком благоче́стии и чистоте́, сподо́блюся со все́ми свя́тыми сла́вити всесвято́е И́мя Отца́, и Сы́на, и Свята́го Ду́ха. Ами́нь.

Архиерею Божий, священномучениче Христов, Антипо преблаженне, иже Апостолом сопрестольник и святителем слава, ты еси, архиерею, церковное светило и утверждение веры, пред противными богоборцы дерзновенно Христа исповедал еси и принеслся еси Тому в жертву, яко кадило благовонное и яко агнец незлобив и мученик праведен, в вол медян разжжен ввержен, святителю, и молитвы благодарственныя в нем Богу и Отцу возсылая, яко солнце возсиял еси и мучением своим томителя велиара до конца сокрушил еси. Сего ради Христос тя прослави на небеси и на земли; всю вселенную осияваеши данною ти благодатию, страждущим от неутишимыя зубныя болезни цельбы подаеши, непрестанно призывающим тя с верою. И ныне, услыши мя, грешнаго и недостойнаго раба твоего (имя), в час сей с верою призывающаго тя, в оньже тебе молебное пение приношу, и помолися о мне грешнем ко Господу Богу об отпущении грехов моих, и нестерпимыя и неутишимыя зубныя болезни избави мя молитвами твоими, святе. Аминь.

О, Архиере́ю Бо́жий, священному́чениче Анти́по, услы́ши мя, гре́шнаго раба́ твоего́ (имя), в час сей, в о́ньже тебе́ моле́ние приношу́, и помоли́ся о мне, грешне́м, ко Го́споду Бо́гу об отпуще́нии грехо́в мои́х, и нестерпи́мыя и неутеши́мыя зубны́я боле́зни изба́ви мя моли́твами, свя́те, твои́ми.

День памяти 11/24 апреля

Принял мученическую смерть одним из первых в гонение императора Домициана. О св. Антипе, епископе Пергамском, упоминает в Апокалипсисе ап. Иоанн Богослов [ Откр.2:13 ]. По смерти своей св. Антипа неоднократно являл помощь христианам, страждущим от зубной боли.

КНИГА «СПАСИТЕЛЬ ДУШ НАШИХ»

Автор и составитель
Кристина Кондратьева

Москва, 2016 — 240 стр

ИКОНЫ БОЛЬШИЕ
Видевшие большие иконы кузнецовского письма описывают свои ощущения как всеохватывающий трепетный восторг, словно смотрят они в окно, распахнутое в бесконечность.
КУЗНЕЦОВСКОЕ ПИСЬМО
. иконописный стиль, разработанный Юрием Кузнецовым и зарегистрированный Российским Авторским Обществом в 2006 году

подробнее >>

экскурс в историю автор
ИКОНОПИСЦЫ
Юрий Кузнецов
биография
выставки
награды
иконы
фото
Марина Филиппова
биография
иконы
Посмотрите все иконы кузнецовского письма
ПОДАРКИ

Дарите их по праздникам и просто так! С подарками авторской работы ваши родные и друзья получат частицу радости и любви.

КНИГА «НА ПУТИ К МЕЧТЕ»
Красочное подарочное издание в твердом переплете,
112 страниц.

Стоимость книги 1250 рублей.

КНИГА «ВРЕМЯ ВЕРЫ»
В книге описаны истории жизненного пути двух великих духовных деятелей.
Автор Игорь Оболенский.

Стоимость книги 1200 рублей.

Что такое икона? Для чего иконописцы создают иконы Богородицы, иконы святых покровителей, иконы Спасителя и другие православные иконы? Почему однажды мы непреодолимо хотим заказать икону? Хотим, чтобы икону написали лично для нас.

Иконы Божьей Матери, святых покровителей, Спасителя Иисуса Христа и другие православные иконы создаются по старинным монастырским технологиям темперой на липовой доске.

Прежде чем заказать икону, мы предлагаем Вам узнать наши рекомендации. Если Вы хотите икону для себя, икону, которая будет вместе с Вами на протяжении всей жизни, то это может быть именная икона, то есть икона с изображением соименного с Вами святого. Выбрать соответствующий образ можно из предлагаемого списка уже написанных именных икон. Если Вашего имени не оказалось в списке, то это не значит, что вы не сможете заказать именную икону, напишите нам или позвоните и мы подберем для Вас святой образ. Личная икона не обязательно должна быть именной. Это может быть икона Божьей Матери, икона святого, икона Спасителя или другая православная икона.

После того, как Вы определитесь с образом, для того, чтобы заказать икону, нужно будет выбрать ее размер. Юрий Кузнецов пишет иконы святых в основном 2-х размеров: большие – 75х100 см и маленькие – 35х40 см.

_____________________________________________________________________
1 Трубецкой Е.Н. Умозрение в красках / Иконы России. М., 2008. с. 117
2 Л.В.Абрамова. Семиотика иконы. Саранск, 2006, С. 4
3 Архимандрит Рафаил (Карелин). О языке православной иконы/ Православная икона. Канон и стиль. М., 1998, с. 79
4 Н.В.Покровский. Новое церковное искусство и церковная старина/ Богословие образа. Икона и иконописцы. М., 2002, с. 267
5 Флоренский П. Иконостас. М., 2009. С. 36
6 Архимандрит Рафаил (Карелин). О языке православной иконы/ Православная икона. Канон и стиль. М., 1998, с. 60
7 Архимандрит Рафаил (Карелин). О языке православной иконы/ Православная икона. Канон и стиль. М., 1998, с. 66-67
8 Архимандрит Рафаил (Карелин). О языке православной иконы/ Православная икона. Канон и стиль. М., 1998, с. 63
9 Архимандрит Рафаил (Карелин). О языке православной иконы/ Православная икона. Канон и стиль. М., 1998, с. 71
10 Архимандрит Рафаил (Карелин). О языке православной иконы/ Православная икона. Канон и стиль. М., 1998, с. 60
11 Архимандрит Рафаил (Карелин). О языке православной иконы/ Православная икона. Канон и стиль. М., 1998, с. 67
12 Архимандрит Рафаил (Карелин). О языке православной иконы/ Православная икона. Канон и стиль. М., 1998, с. 67
13 Леонид Успенский. Смысл и содержание иконы/ Православная икона. Канон и стиль. М., 1998, с. 111
14 Леонид Успенский. Смысл и содержание иконы/ Православная икона. Канон и стиль. М., 1998, с. 111

Гробница с мощами этого святого стала местом паломничества многих верующих и их исцеления. Чаще всего обращаются к Антипе Пергамскому с молитвой от зубной боли. Дар помощи страждущим был дан ему за его искреннее следование Законам Божьим. Во времена гонений императором Домицианом, он первым принял мученическую смерть.

Его появление на свет приписывают к 1 веку после Рождества Христова. Постижение христианских Тайн он совершал от самого Иоанна Богослова. Некоторое время он стоял во главе епископской кафедры в городе Пергам. Силу его духа и веру в Бога было замечено Высшими силами и послано за это дар противостояния злым силам. До того, как святой появился в этом городе, он считался третьим по развитости среди прочих.

В нем присутствовали и прекрасная архитектура, школы, музеи и прочие культурные центры. Это был также и центр языческого поклонения. После прихода в него мученика, бесы стали спешно покидать его так как не выдерживали его святости. Проповеди и молитвы обращали к Богу все большее количество язычников. Чтобы искусить его, злые духи стали являться в подобии земных слуг. Но он не поддавался.

Переломным моментом в житие священномученика Антипа Пергамского стало заключение его силой иноверцами. Они были разгневаны тем, что святой не признает ни единого идола. На капище они обвиняли его в том, что город остался без покровительства богов. Призывали его стать на их сторону, но он был не преклонен.

Отказ рассердил их еще больше и они отвели его в храм Артемиды, глее кинули в медного вола. В середине он возносил свои молитвы Господу, а после со спокойным духом отошел к нему. Христиане взяли его мощи и похоронили со всеми почестями. День памяти – 24 апреля.

Многим известно, что большинство святых проявляют свои силы максимально в различных ситуациях. Поэтому перед тем как читать молитву священномученику Антипе епископу Пергамскому, стоит ознакомится, в чем есть его наибольшая сила. Чаще всего просят:

  • помочь устранить зубную боль;
  • исцелить душевные и телесные недуги;
  • обретения покоя;
  • защиты от бесов.

Молитвенные слова, что помогут унять зубную боль, такие:

О, преславный священномучениче Антипо, скорый помощниче христианом в болезнех! Верую от всея души и помышления, яко дадеся тебе от Господа дар болящия исцеляти, недугующия врачевати и разслабленныя укрепляти. Сего ради к тебе, яко благодатному врачу болезней, аз немощный [немощная] прибегаю и твой досточтимый образ с благоговением лобызая, молюся: твоим предстательством у Царя Небеснаго испроси мне болящему [болящей] исцеление от удручающия мя зубныя болезни, аще бо и недостоин [недостойна] есмь тебе, благостнейшаго отца и приснаго заступника моего, но ты, быв подражатель человеколюбия Божия, сотвори мя достойна [достойну] твоего заступления чрез мое обращение от злых дел к благому житию, уврачуй обильно дарованною тебе благодатию язвы и струпы души и тела моего, даруй ми здравие и спасение и во всем благое поспешение, да тако тихое и безмолвное житие пожив во всяком благочестии и чистоте, сподоблюся со всеми святыми славити всесвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.

Получение положительного результата в большей части заключается в искренности нашей веры в Господа. Чем она сильнее, тем больше вероятности получения благосклонности с Небес.

Портал “Дивное Дивеево”


Официальный сайт Дивеевского монастыря – diveevo-monastyr.ru


Молитва первая

О, преславный священномучениче Антипо, скорый помощниче христианом в болезнех! Верую от всея души и помышления, яко дадеся тебе от Господа дар болящия исцеляти, недугующия врачевати и разслабленныя укрепляти. Сего ради к тебе, яко благодатному врачу болезней, аз немощный прибегаю и твой досточтимый образ с благоговением лобызая, молюся: твоим предстательством у Царя Небеснаго испроси мне, болящему, исцеление от удручающия мя зубныя болезни. Аще бо и недостоин есмь тебе, благостнейшаго отца и приснаго заступника моего, просити, но ты, быв подражатель человеколюбия Божия, сотвори мя достойна твоего заступления чрез мое обращение от злых дел к благому житию, уврачуй обильно дарованною тебе благодатию язвы и струпы души и тела моего, даруй ми здравие и спасение, и во всем благое поспешение, да тако тихое и безмолвное житие пожив во всяком благочестии и чистоте, сподоблюся со всеми святыми славити всесвятое имя Отца и Сына, и Святаго Духа. Аминь.

Архиерею Божий, священномучениче Христов, Антипо преблаженне, иже апостолом сопрестольник и святителем слава, ты еси, архиерею, церковное светило и утверждение веры, пред противными богоборцы дерзновенно Христа исповедал еси и принеслся еси Тому в жертву, яко кадило благовонно и яко агнец незлобив и мученик праведен, в вол медян разжжен ввержен, святителю, и молитвы благодарственныя в нем Богу и Отцу возсылая, яко солнце возсиял еси и мучением своим томителя велира до конца сокрушил еси. Сего ради Христос тя прослави на небеси и на земли; всю вселенную осияваеши данною ти благодатию, страждущим от неутишимыя зубныя болезни цельбы подаеши, непрестанно призывающим тя с верою. И ныне, услыши мя, грешнаго и недостойнаго раба Твоего (имя), в час сей с верою призывающаго тя, в оньже тебе молебное пение приношу, и помолися о мне грешнем ко Господу Богу об отпущении грехов моих, и нестерпимыя и неутишимыя зубныя болезни избави мя молитвами твоими, святе. Аминь.

Акафист священномученику Антипе, епископу Пергамскому

Возбранный чудотворче и изрядный недугов целебниче, по данней ти от Господа благодати, яко имеяй дерзновение к Подателю здравия, от всяких нас бед и недугов свободи, да зовем ти: радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Ангелов и всея твари Содетель, явивый тя Церкве Святей всесветлаго светильника веры и за веру твердейшаго адаманта священномученика, научает нас восхваляти подвиги твоя и воспевати тя, священномучениче Антипо, сице: Радуйся, богомудрый наставниче православныя веры; радуйся, яко источил еси peки учения, верных напаяющия. Радуйся, яко мутныя воды многобожия потребил еси; радуйся, яко демоном служащия чествовати Бога Истиннаго научил еси. Радуйся, яко из глубины безбожия извлекл еси заблуждшия человеки и наставил еси их на путь спасения; радуйся, яко дреманием нечестия одержимыя возбудил еси к разуму истиннаго Боговедения. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Видя лютое гонение неправедных на благочестивыя христианы, не убоялся еси прещения их и мучительства, богоизбранне, но дерзновенно пред лицем их истиннаго Бога исповедал еси, вразумляя тех обратитися от суетных идол ко Христу Спасителю и выну пети Ему: Аллилуиа.

Среди язык, сидящих во тьме и сени смертней, сохранив непорочность жития твоего, святе Антипо, Ангелом сожитель быти сподобился еси и с ними воспевати Троическую песнь Богу на Небеси. Услыши нас, поющих ти на земли похвальная пения сия: Радуйся, житию безплотных поревновавый; радуйся, чистотою Ангелом уподобивыйся. Радуйся, во плоти явивыйся аки бесплотен; радуйся, в теле поживый духовно, на земли небесно. Радуйся, небесный человече; радуйся, земный Ангеле. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Силою благодати Божией, еще сый в телеси возсиял еси яко солнце, всех просвещая и разгоняя глубокую нощь безбожия. Сего ради почитая тя яко сопрестольника Апостолов и целеб подателя воспеваем Богу: Аллилуиа.

Имея неусыпное попечение о спасении душ во тьме идолослужения погибающих, богомудре Антипо, не преставал еси призывати тех к Богоугодней жизни, подавая собою пример совершеннаго благочестия христианскаго; сего ради усердно приносим ти похвалы сия: Радуйся, образе жития праведнаго; радуйся, указателю неверным стези, ведущей к Небеси. Радуйся, верным ко спасению путеводителю; радуйся, прилежный вразумителю заблуждших. Радуйся, во обращении идолопоклонников к вере во Христа явивый самоотвержение всецелое; радуйся, архиерею Божий, добре упасший словесное стадо твое. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Велия буря ярости Дометиана, дышущаго убийством, восшуме на храм души твоея, святе Антипо, но того не возможе поколебати, основан бо бе на твердом веры Христовы камени, на немже ты, богоизбранне, неподвижно пребывая, укрепляющему тя Господу Иисусу воспевал еси: Аллилуиа.

Слышавше от тебе нечестивый игемон и жрецы идольстии словеса премудрости, распыхахуся на тя злобою, паче же егда рекл еси: “Едино то веждь, о игемоне, яко христианин аз есмь, царскому же велению безумному и нечестивому повинутися отнюдь не изволяю”. Сие убо воспоминая, взываем ти сице: Радуйся, веру во Христа до смерти сохранивый добре; радуйся, силою свыше на брань противу мучителей препоясанный. Радуйся, победоносною славою от Христа Победителя облеченный; радуйся, Апостолов во исповедании Христа подражателю. Радуйся, страстем Христовым сопричастниче; радуйся, кровию своею утвердивый правоверие. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Боготочный источник дивных чудес явился еси, достославне Антипо: приял еси от Господа дар недуги врачевати, да познают неверующие Бога, яве тобою чудодействующа, и воспоют Ему: Аллилуиа.

Видевше людие града Пергама, яко дадеся ти благодать немощных исцеляти, и от всяких телесных и душевных скорбей избавляти, удивишася. Мы же за многая исцеления тобою на ны изливаемая, ублажаем тя похвалами сими: Радуйся, болящих исцеление; радуйся, расслабленных укрепление. Радуйся, недугующих врачу благодатный; радуйся, скорбящим непостыдное прибежище. Радуйся, яко тобою от многих ран грешнии исцеляются; радуйся, яко тобою от всяких болезней с верою призывающии тя избавляются. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Проповедником истины, Христовым Апостолом поревновав, не убоялся еси зверонравных мучителей, не ужаснулся еси прощения, но со дерзновением проповедал еси им Христа Бога, Его же ради в разжен сосуд медян ввержен был еси, да прославится тебе ради дивный во святых Господь, Емуже ты и в огни взывал еси: Аллилуиа.

Имея велию ревность о людех Божиих, ты болезновал еси о погрязших в бездне идолопоклонства, и ради спасения неверных готов был еси, якоже божественный Павел, сам отлучен быти от Христа, возлюбленнаго тобою. Сего ради со умилением взываем ти сице: Радуйся, отцу верующих Аврааму в ходатайстве о грешницех подражавый; радуйся, Боговидцу Моисею в пламенней молитве о спасении неверующих поревновавый. Радуйся, новый Самуиле, в молитве о беззаконницех глаголавый: “Не буди мне, еже не вопити о вас с молением ко Господу”; радуйся, подражателю архидиакона Стефана, во время страдания в медяном воле о мучителех сотворивый сицевую молитву: “Господи! не постави им греха сего”. Радуйся, яко незлобив сый, за убивающих тя молился еси, яко за благотворцев; радуйся, пастырю любвеобильный, положивый душу свою за словесныя овцы твоя. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Хотящу беззаконному мучителю лестными словесы отвратити тя, Антипо, от Истиннаго Бога ко идолом бездушным, ты, богомудре, отвещал еси: пришед в последнюю старость и к смерти приближився, не изменю веры моея в Иисуса Христа, Бога моего, Емуже со Отцем и Святым Духом присно пою и во веки веков имам пети: Аллилуиа.

Новое чудо показа Господь тобою, егда ты по велению злочестиваго мучителя ввержен был еси в разжен медян коноб, в немже яко хлеб сладкий испеклся еси и в воню благоухания Святей Троице принеслся еси. Благоговейне убо воспоминая сие превелие терпение твое, блажим тя похвалами сими: Радуйся, позорищным ввержением в разженный сосуд гордыню мучителя низложивый; радуйся, яко огнь любве к Богу в сердце твоем до конца жизни сохранивый. Радуйся, яко Христа ради огнем кончину приявый; радуйся, твердее камене в терпении явивыйся. Радуйся, яко укрепляемый Христом Богом, преславно жизнь на земли скончал еси; радуйся, пресветлому мученическому лику сопричтенный. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Странно бе видети языком, неведущим Божией силы, како в слабом старческом теле возмогл еси, святителю Антипо, претерпети за Христа лютейшия муки. Мы же, благодаря о сем Бога, даровавшаго ти таковую крепость, с любовию взываем: Аллилуиа.

Весь предан был еси Иисусу Пресладкому, святителю Антипо, и сладце Его ради горькия муки в огни претерпел еси, глаголал бо еси: “Чашу страданий, юже даде ми Господь, не имам ли пити”; темже и сам показался еси аки чаша, сладость чудесных исцелений изливающая всем вопиющим к тебе таковая: Радуйся, всею душею возлюбивый Иисуса Пресладкаго; радуйся, пастырю, словесным овцам во Святая святых путь показавый. Радуйся, реко, орошающая мир водами благодати Божией; радуйся, неисчерпаемый источниче чудесных исцелений. Радуйся, сосуде, на вся недуги врачевания неоскудно изливающий; радуйся, яко Господь сил дивная на тебе явил есть. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Всякую стяжал еси чудодействия силу благодатию дивнаго во святых Своих Бога, святителю Антипо: не токмо бо молитвами твоими устрашил еси бесы, но и совершенно из града Пергама изгнал еси я. Воспоминая сию победу твою над злыми духи, благодарне вопием Богу: Аллилуиа.

Витийство человеческое не довлеет изрещи, коликую приял еси, святе Антипо, от Господа власть изгоняти от людей диавола с лукавыми демоны, за еже мы восхваляем тя сице: Радуйся, всяческих козней диавола разрушителю; радуйся, сатаны посрамителю. Радуйся, стужаемых от бесов свободителю; радуйся, демонов отгнателю. Радуйся, темных адских сил устрашителю; радуйся, от негоже духи злобы, якоже дым, исчезают. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Спасти хотя душу твою, презрел еси плоть и не убоялся еси от убивающих тело, святе Антипо, егда бо услышал еси осуждение на сожжение в медяном воле, ты радостно приял еси оное, воспевая Господеви: Аллилуиа.

Стена еси ограждающая от всяких зол усердно тя в помощь призывающих, святе Антипо, не токмо бо во Асии живущим, но и во всех местех сущим христианом твоею действенною молитвою подаеши духовная дарования; ихже ради и мы, отче святый, ублажаем тя сице: Радуйся, сосуде, источаяй елей Божия милосердия; радуйся, живоносный источниче, струи исцелений изливающий нам. Радуйся, скорый возставителю здравия в немощи лежащих; радуйся, всех лютых болезней, паче же лютыя зубныя болезни, целителю. Радуйся, безмездный врачу болезни душевныя и телесныя; радуйся, подателю врачеваний всем, притекающим к тебе с верою. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Пение благоприятное Пресвятей Троице принесл еси, достойный преемниче Апостолов, Антипо, не точию умом, словом и духом, но живым всего себя в жертву принесением. Тем же, аще и не довольны есмы к похвалению таковых твоих подвигов, обаче благодарни сущи, поем дивному во святых Богу: Аллилуиа.

Светозарный светильник, от Истиннаго Света озаряемый, сущим на земли являешися, равноапостольный Антипо, просвещаеши бо сердца верных и к разуму Божественному вся наставляеши, поучая и нас со умилением взывати: Радуйся, заре Божия света; радуйся, деннице Солнца Правды. Радуйся, сияние Евангельскаго учения; радуйся, светило небеснаго блистания. Радуйся, просвещаяй души верных; радуйся, озаряяй сердца ищущих правды. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Благодать, данную ти от Бога ведуще, радостно имя твое воспоминаем, святителю Антипо, и с теплым молением к всечестному образу твоему притекающе, прилежно молим тя: подаждь цельбу страждущим лютою зубною болезнию и избави всех нас от всякия нужды и печали, да поем Богу: Аллилуиа.

Славную кончину твою поюще, архиерею Божий, и теплую молитву твою к Богу о христианах воспоминающе, восхваляем Господа Сил, дивная на тебе сотворшаго; ты же услыши нас, умильно вопиющих ти: Радуйся, теплый пред Господем о нас молитвенниче; радуйся, присный пред Богом наш заступниче. Радуйся, добрый наш наставниче; радуйся, о спасении нас грешных сильный ходатаю. Радуйся, Царя Небеснаго скорый умилостивителю; радуйся, благосердый помощниче всех благочестно совершающих память твою. Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

О, преславный и всехвальный священномучениче Антипо! Приими сие похвальное пение от нас недостойных во умилении тебе приносимое, и богоприятным твоим ходатайством умоли Господа даровати болящим здравие душевное и телесное, избавити всех нас от бед и напастей в жизни сей, по смертном же успении нашем, в день Страшнаго Суда одесную Праведнаго Судии стати и в Царствии Славы Ему воспевати: Аллилуиа.

(Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1)

Молитва святому антипу пергамскому

Новая статья: молитва святому антипу пергамскому на сайте святая-молитва.рф – во всех подробностях и деталях из множества источников, что удалось нам найти.

Молитвы священномученику Антипе, епископу Пергамскому.

О, преславный священномучениче Антипо, скорый помощниче христианом в болезнех! Верую от всея души и помышления, яко дадеся тебе от Господа дар болящия исцеляти, недугующия врачевати и разслабленныя укрепляти. Сего ради к тебе, яко благодатному врачу болезней, аз немощный [немощная] прибегаю и твой досточтимый образ с благоговением лобызая, молюся: твоим предстательством у Царя Небеснаго испроси мне болящему [болящей] исцеление от удручающия мя зубныя болезни, аще бо и недостоин [недостойна] есмь тебе, благостнейшаго отца и приснаго заступника моего, но ты, быв подражатель человеколюбия Божия, сотвори мя достойна [достойну] твоего заступления чрез мое обращение от злых дел к благому житию, уврачуй обильно дарованною тебе благодатию язвы и струпы души и тела моего, даруй ми здравие и спасение и во всем благое поспешение, да тако тихое и безмолвное житие пожив во всяком благочестии и чистоте, сподоблюся со всеми святыми славити всесвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.

Архиерею Божий, священномучениче Христов, Антипо преблаженне, иже апостолом сопрестольник, и святителем слава, ты еси, архиерею, церковное светило и утверждение веры, пред противными богоборцы дерзновенно Христа исповедал еси, и принеслся еси яко кадило благовонно, и яко агнец незлобив и мученик праведен, в вол медян разжжен ввержен, святителю, и молитвы благодарственныя в нем Богу и Отцу возсылая, яко солнце возсиял еси, и мучением своим томителя велиара до конца сокруши. Сего ради Христос тя прослави на небеси, и на земли всю вселенную осияваеши данною ти благодатию, страждущим от неутешимыя зубныя болезни цельбы подаеши, непрестанно призывающим тя с верою. И ныне, усльши мя, грешнаго и недостойнаго раба Твоего (имя), в час сей с верою призывающаго тя, яко и молебное пение приносити ходатая и молебника к Богу тя предлагаю.

Архиерею Божий, священномучениче Антипо, услыши мя, грешнаго раба твоего (имя), в час сей, в оньже тебе моление приношу, и помолися о мне грешнем ко Господу Богу об отпущении грехов моих, и нестерпимыя и неутешимая зубныя болезни избави мя молитвами, святе, твоими.

Тропарь священномученику Антипе Пергамскому

Идольския лести упразднил еси, Антипо, и диавольскую поправ силу, пред богоборцы дерзновенно Христа исповедал еси. Темже с ангельскими чины в вышних водворился, Владыце всех славословие принося, и о нас молебное благодарение предлагаеши, благодать цельбы даруя. Сего ради тя чтим, священномучениче Антипо, моли Христа Бога, да спасет души наша.

Акафист священномученику Антипе, епископу Пергамскому

Икона Священномученику Антипе, епископу Пергамскому

Популярные молитвы:

Молитва святому праведному Симеону Богоприимцу

Молитвы святой великомученице Екатерине

Молитва мученику младенцу Иоанну Киевопечерскому

Молитва святому мученику Диомиду врачу

Молитва святому преподобному Иоанну Кущнику

Молитвы святому великомученику Георгию Победоносцу

Молитвы Святому Архангелу Михаилу

Молитва преподобному Никите Столпнику, Переславскому чудотворцу

Молитвы преподобному Антонию Великому

Молитва Пресвятой Богородице Нечаянная Радость

Молитва великомученику Евстафию Плакиде

Молитва святителю Андрею, архиепископу Критскому

Молитвы Пресвятой Богородице Козельщанская

Молитвы к чудотворным иконам Божией Матери, Пресвятой Богородице

Православные информеры для сайтов и блогов

Молитва святому антипу пергамскому

Молитвы священномученику Антипе Пергамскому

Память священномученика Антипы, епископа Пергамского празднуется Православной Церковью 11/24 апреля

Священномученику Антипе молятся об исцелении от зубной болезни

О, преславный священномучениче Антипо, скорый помощниче христианом в болезнех! Верую от всея души и помышления, яко дадеся тебе от Господа дар болящия исцеляти, недугующия врачевати и разслабленныя укрепляти. Сего ради к тебе, яко благодатному врачу болезней, аз немощный прибегаю и твой досточтимый образ с благоговением лобызая, молюся: твоим предстательством у Царя Небеснаго испроси мне, болящему, исцеление от удручающия мя зубныя болезни. Аще бо и недостоин есмь тебе, благостнейшаго отца и приснаго заступника моего, просити, но ты, быв подражатель человеколюбия Божия, сотвори мя достойна твоего заступления чрез мое обращение от злых дел к благому житию, уврачуй обильно дарованною тебе благодатию язвы и струпы души и тела моего, даруй ми здравие и спасение, и во всем благое поспешение, да тако тихое и безмолвное житие пожив во всяком благочестии и чистоте, сподоблюся со всеми святыми славити всесвятое имя Отца и Сына, и Святаго Духа. Аминь.

Архиерею Божий, священномучениче Христов, Антипо преблаженне, иже апостолом сопрестольник и святителем слава, ты еси, архиерею, церковное светило и утверждение веры, пред противными богоборцы дерзновенно Христа исповедал еси и принеслся еси Тому в жертву, яко кадило благовонно и яко агнец незлобив и мученик праведен, в вол медян разжжен ввержен, святителю, и молитвы благодарственныя в нем Богу и Отцу возсылая, яко солнце возсиял еси и мучением своим томителя велира до конца сокрушил еси. Сего ради Христос тя прослави на небеси и на земли; всю вселенную осияваеши данною ти благодатию, страждущим от неутишимыя зубныя болезни цельбы подаеши, непрестанно призывающим тя с верою. И ныне, услыши мя, грешнаго и недостойнаго раба Твоего (имя), в час сей с верою призывающаго тя, в оньже тебе молебное пение приношу, и помолися о мне грешнем ко Господу Богу об отпущении грехов моих, и нестерпимыя и неутишимыя зубныя болезни избави мя молитвами твоими, святе. Аминь.

Текст приводится по изданию: Акафист священномученику Антипе Пергамскому с кратким житием. М.: Издательство имени святителя Игнатия Ставропольского, 2002. С. 21-24

Copyright © 2006-2011 Библиотека “Халкидон”

Молитвы священномученику Антипе, епископу Пергамскому.

Икона священномученика Антипы, епископа Пергамского

Молитвы священномученику Антипе, епископу Пергамскому

О, преславный священномучениче Антипо, скорый помощниче христианом в болезнех! Верую от всея души и помышления, яко дадеся тебе от Господа дар болящия исцеляти, недугующия врачевати и разслабленныя укрепляти. Сего ради к тебе, яко благодатному врачу болезней, аз немощный [немощная] прибегаю и твой досточтимый образ с благоговением лобызая, молюся: твоим предстательством у Царя Небеснаго испроси мне болящему [болящей] исцеление от удручающия мя зубныя болезни, аще бо и недостоин [недостойна] есмь тебе, благостнейшаго отца и приснаго заступника моего, но ты, быв подражатель человеколюбия Божия, сотвори мя достойна [достойну] твоего заступления чрез мое обращение от злых дел к благому житию, уврачуй обильно дарованною тебе благодатию язвы и струпы души и тела моего, даруй ми здравие и спасение и во всем благое поспешение, да тако тихое и безмолвное житие пожив во всяком благочестии и чистоте, сподоблюся со всеми святыми славити всесвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.

Архиерею Божий, священномучениче Христов, Антипо преблаженне, иже апостолом сопрестольник, и святителем слава, ты еси, архиерею, церковное светило и утверждение веры, пред противными богоборцы дерзновенно Христа исповедал еси, и принеслся еси яко кадило благовонно, и яко агнец незлобив и мученик праведен, в вол медян разжжен ввержен, святителю, и молитвы благодарственныя в нем Богу и Отцу возсылая, яко солнце возсиял еси, и мучением своим томителя велиара до конца сокруши. Сего ради Христос тя прослави на небеси, и на земли всю вселенную осияваеши данною ти благодатию, страждущим от неутешимыя зубныя болезни цельбы подаеши, непрестанно призывающим тя с верою. И ныне, усльши мя, грешнаго и недостойнаго раба Твоего (имя), в час сей с верою призывающаго тя, яко и молебное пение приносити ходатая и молебника к Богу тя предлагаю.

Архиерею Божий, священномучениче Антипо, услыши мя, грешнаго раба твоего (имя), в час сей, в оньже тебе моление приношу, и помолися о мне грешнем ко Господу Богу об отпущении грехов моих, и нестерпимыя и неутешимая зубныя болезни избави мя молитвами, святе, твоими.

Тропарь священномученику Антипе Пергамскому

Идольския лести упразднил еси, Антипо, и диавольскую поправ силу, пред богоборцы дерзновенно Христа исповедал еси. Темже с ангельскими чины в вышних водворился, Владыце всех славословие принося, и о нас молебное благодарение предлагаеши, благодать цельбы даруя. Сего ради тя чтим, священномучениче Антипо, моли Христа Бога, да спасет души наша.

Молитвы Антипе Пергамскому

К святому Антипе Пергамскому обращаются для избавления от боли (например, от зубной боли).

Первая молитва

О, преславный священномучениче Антипо и скорый помощниче христианом в болезнех!

Верую от всея души и помышления, яко дадеся тебе от Господа дар болящия врачевати и разслабленныя укрепляти, сего ради к тебе, яко благодатному врачу болезней, аз немощный (немощная) прибегаю, и твой досточтимый образ со благоговением лобызая, молюся:

твоим предстательством у Царя Небеснаго испроси мне болящему (болящей) исцеление от удручающая мя зубныя болезни:

аще бо и недостоин (недостойна) семь тебе, благостнейшаго отца и приснаго заступника моего:

но ты, быв подражатель человеколюбия Божия, сотвори мя достойна (достойну) твоего заступления чрез мое обращение от злых дел ко благому житию;

уврачуй обильно дарованною тебе благодатию язвы и струпы души и тела моего, даруй ми здравие и спасение и во всем благое поспешение, да тако, тихое и безмолвное житие пожив во всяком благочестии и чистоте, сподоблюся со всеми святыми славити Всесвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков.

Вторая молитва

Архиерею Божий, священномучениче Христов, Антипо преблаженне, иже апостолом сопрестольник, и святителем слава, ты еси, архиерею, церковное светило и утверждение веры,

пред противными богоборцы дерзновенно Христа исповедал еси, и принеслся еси яко кадило благовонно, и яко агнец незлобив и мученик праведен, в вол медян разжжен ввержен, святителю, и молитвы благодарственныя в нем Богу и Отцу возсылая, яко солнце возсиял еси, и мучением своим томителя велиара до конца сокруши.

Сего ради Христос тя прослави на небеси, и на земли всю вселенную осияваеши данною ти благодатию, страждущим от неутешимыя зубныя болезни цельбы подаеши, непрестанно призывающим тя с верою.

И ныне, усльши мя, грешнаго и недостойнаго раба Твоего (имя), в час сей с верою призывающаго тя, яко и молебное пение приносити ходатая и молебника к Богу тя предлагаю.

Третья молитва

Архиерею Божий, священномучениче Антипо, услыши мя, грешнаго раба твоего (имя), в час сей, в оньже тебе моление приношу, и помолися о мне грешнем ко Господу Богу об отпущении грехов моих, и нестерпимыя и неутешимая зубныя болезни избави мя молитвами, святе, твоими.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector