Молитва богородице кассопитра

Молитва богородице кассопитра

Чудо исцеления Пресвятой Богородицей Кассопитры

Об острове Корфу, который больше всех знают по житию Спиридона Тримифунтского, существует много легенд о чудесах святых.

Сегодня хочется рассказать вам про чудеса исцеления, произошедшими недалеко от столицы острова – Керкиры, в приморском местечке, называющемся Кассиопия, которое мы посетим в нашем путешествии Спиридон Тримифунтский. Крестный ход в честь покровителя о.Корфу. Здесь расположен древнейший монастырь иконы Божьей матери Кассопитра в честь одноименной иконы по месту явленного чуда Пресвятой Богородицы.

Икона Богородицы Кассопитры изображает Пресвятую Матерь Божию, вкладывающую новые глаза слепому отроку, распростертому на земле рядом с его молящейся матерью.

Легенда об явленном чуде Пресвятой Богородицы

«Это происходило в 1530 году на острове Корфу, в северной части Ионического моря, который в то время находился под венецианским господством.

Один благочестивый юноша по имени Стефан возвращался из города в свою деревню. По дороге ему повстречались путники, к которым он присоединился, и они вместе продолжали свой путь. В какой-то момент они заметили молодых людей, переносивших с мельницы муку.

Спутники Стефана впали в искушение:

— Не украсть ли нам муки? — сказал кто-то из них. — Нас никто не видит. Разделим ее между собой и отнесем домой.

На это согласились все, кроме Стефана.

— Это грех! — запротестовал он. — Нам не уйти от правосудия. Мы будем наказаны как разбойники и злодеи.

Но те не вняли его словам. Незаметно приблизившись, они набросились на работавших юношей, избили их и отобрали у них муку. Избитые работники пришли к себе домой и рассказали о случившемся происшествии. Затем они оповестили управляющего Симона Байлу, и тот послал солдат арестовать злодеев. В качестве подозреваемого солдаты взяли под стражу только Стефана, так как остальные успели скрыться. Будучи уверенным в своей невиновности, юноша вел себя совершенно спокойно. Он искренно рассказал солдатам обо всем происшедшем, но те, не поверив ему, связали его и заточили в тюрьму.

Когда Стефана повели к судье, он опять рассказал, как все было:

— Я с разбойниками вместе шел, но участия в ограблении не принимал. Вы меня обвиняете без всякой причины. Однако судья не поверил юноше и осудил его.

— Какое ты предпочитаешь наказание, — спросил он, — что бы тебе отрубили руки или выкололи глаза? Стефан предпочёл второе, так как это показалось ему менее мучительным…

С тех пор Стефана, неспособного самостоятельно передвигаться, водила за руку его мать.

Заступничество Пресвятой Богородицы

В восемнадцати милях от столицы острова находилось небольшое приморское поселение Кассиопея. Оно было известно благодаря храму Пресвятой Богородицы, в который ежедневно приходило множество народа для поклонения Ее чудотворной иконе.

Стефан принял решение отправиться в это селение, остаться при храме Богородицы и просить милостыню у добрых людей. Поклонившись со своей матерью чудотворной иконе, он попросил у монаха-прислужника дать ему какую-нибудь маленькую келью, чтобы жить.

В первый вечер они остались ночевать в храме. Несчастная мать, выбившаяся из сил, сразу же уснула. А Стефан никак не мог успокоиться от непрекращающейся боли. В какой-то момент на него нашёл легкий сон, и он погрузился в дремоту.

Чудеса исцеления слепого Стефана

Вдруг он почувствовал, как кто-то прикоснулся к нему руками и начал ощупывать пустые глазницы. Это было настолько явственно, что он сразу же проснулся и задумался: кто мог к нему прикоснуться? Вдруг он прямо перед собой увидел Женщину, всю сверкающую и сияющую. Она предстала пред ним ненадолго и исчезла. Стефан повернулся и… увидел горящие лампады. Он тут же разбудил свою мать и спросил ее:

— Кто зажёг лампадки?

— Успокойся и спи, — ответила ему она, думая, что ее сын бредит во сне.

Однако он все настаивал:

— Я вижу икону Богородицы!

Мать приподнялась и посмотрела на лицо своего любимого сына. Да, глаза ее не обманывали: его глазницы украсились парой голубых глаз, хотя до ослепления глаза у Стефана были черные!

Со слезами радости мать и сын начали благодарить Пресвятую Богородицу за Ее скорое вмешательство и помощь. На доносившийся из храма шум прибежал монах-пономарь. Произошедшее чудо исцеления настолько потрясло старого инока, что тот сразу же отправился в столицу острова, дабы известить обо всем управляющего. Управляющий, не веря словам монаха, взял с собой еще двух старост Керкиры и пришел к Стефану. Байла был просто поражен, увидев новые глаза юноши. Реальность чуда подтверждалась и совсем ещё свежим шрамом, оставленным на его лице раскалённым железом. Однако у управляющего все еще оставались сомнения. Поэтому, возвратившись в столицу, он вызвал к себе палача и спросил его:

— Действительно ли ты вырвал глаза у Стефана, как я приказал?

— Разумеется, я их вырвал. Они до сих пор еще находятся в тазу. Пожалуйста, вот они! Байла посмотрел в таз. И действительно, в нем находилось два черных глаза.

Истина подтвердилась самым убедительным и неопровержимым образом. Правитель уверовав, пригласив Стефана, извинился перед ним и, желая возместить его страдания, одарил его богатыми дарами. Также он обновил ограду святого храма Пресвятой Богородицы.»

В ближайшее время в нашем авторском путешествии мы вновь поедем на остров Корфу к чудотворной иконе Божьей матери Кассопитры. В благодатное место всегда хочется возвращаться.

Молитва Божией Матери перед Ея иконой, (икона Божией Матери «КАСПЕРОВСКАЯ»)

12 июля (29 июня по старому стилю), 14 октября (1 октября) и в среду Светлой седмицы
икона БогоМатери «КАСПЕРОВСКАЯ»

Молитва Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой «Касперовская»

О Пресвятая Дево, Мати Господа вышних сил, небесе и земли Царице, града и страны нашея всемощная Заступ­нице! Приими хвалебноблагодарственное пение сие от нас, недостойных раб Тво­их, и вознеси молитвы наша ко Престо­лу Бога, Сына Твоего, да милостив бу­дет неправдам нашим, и пробавит благодать Свою чтущим всечестное имя Твое и с верою и любовию покланяющимся чудотворному образу Твоему. Немы бо достойны от Него помиловани быти, аще не Ты умилостивиши Его о нас, Владычице, яко вся Тебе от Него возможна суть. Сего ради к Тебе прибе­гаем, яко к несомненней и скорей Заступнице нашей: услыши нас, моля­щихся Тебе, осени нас вседержавным покровом Твоим и испроси у Бога, Сына Твоего: пастырем нашим ревность и бде­ние о душах, градоправителем мудрость и силу, судиям правду и нелицеприятие, наставником разум и смиренномудрие, супругом любовь и согласие, чадом послушание, обидимым терпение, обидящим страх Божий, скорбящим бла­годушие, радующимся воздержание, всем же нам дух разума и благочестия, дух милосердия и кротости, дух чистоты и правды. Ей, Госпоже Пресвятая, умилосердися на немощныя люди Твоя: разсеянныя собери, заблуждшия на путь пра­вый настави, старость поддержи, юныя уцеломудри, младенцы воспитай, и при­зри на всех нас призрением милостиваго Твоего заступления, воздвигни нас из глубины греховныя и просвети сердечныя очи наша ко зрению спасения, милости­ва нам буди зде и тамо, в стране земнаго пришельствия и на Страшном суде Сына Твоего: преставльшияся же в вере и по­каянии от жития сего отцы и братию нашу в вечней жизни со ангелы и со всеми свя­тыми жити сотвори. Ты бо еси, Госпо­же, слава небесных и упование земных. Ты по Бозе наша надежда и заступница всех, притекающих к Тебе с верою. К Тебе убо молимся, и Тебе, яко всемогу­щей помощнице, сами себе и друг друга и весь живот наш предаем, ныне и при­сно и во веки веков. Аминь.

Читать еще:  Икона и молитва утоли мой печали

Тропарь Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой «Касперовская»

Тропарь, глас 4
Днесь, благовернии людие, светло празднуем, осеняеми Твоим, Богомати, пришествием, и, к Твоему взирающе Пречистому образу, умильно глаголем: покрый нас честным Твоим покровом и избави нас от всякаго зла, молящи Сына Твоего, Христа Бога нашего, спасти души наша.

Кондак, глас 3
Дева днесь предстоит в церкви и с ли­ки святых невидимо за ны молится Богу Ангели со архиереи покланяются, апостоли же со пророки ликовствуют: нас бо ради молит Богородица Превечнаго Бога.

Небольшая икона Богородицы, написанная на холсте, наклеенном на доску, в Россию попала из Трансильвании (Румыния), откуда её в конце XVI века привёз серб, поселившийся в Ольвиопольском уезде Херсонской губернии. В то время по приглашению русского правительства многие сербы переезжали на юг России для охраны её рубежей. Икона передавалась по наследству от родителей детям, пока в 1809 году не стала собственностью помещицы Касперовой. К тому времени Касперовская икона Богородицы обветшала, и живопись на ней просматривалась слабо.
В феврале 1840 года помещица Касперова в минуту скорби ночью молилась со слезами перед Касперовой иконой Божией Матери и вдруг увидела, как лик Богородицы просветлел, и икона обновилась. С тех пор от Касперовой иконы БогоМатери стали проистекать исцеления, и народ признал её чудотворной. Специально собранная беспристрастная комиссия официально признала действительность всех чудотворений. К Касперовой коне стали стекаться паломники. С 1852 года по просьбе жителей Херсона каждый год на праздник Вознесения Господня Касперовскую икону Божией Матери стали приносить в городской собор.
Во время Севастопольской войны 1853–1855 годов при осаде Одессы неприятельским флотом жители города крестным ходом принесли чудотворную икону из Касперова в город, и Одесса осталась невредимой. 1 октября осада была снята. С тех пор было решено «в поучение потомству сделать это событие незабвенным и день 1 октября праздником священным». С тех пор чудотворную икону 1 октября стали приносить в Одессу, где она и оставалась до среды Светлой седмицы в Спасо-Преображенском кафедральном соборе.
С 1918 года чудотворный образ пребывал в Спасо-Преображенском соборе постояно. В 1936 году после уничтожения собора (был взорван) Касперовскую икону перенесли в Успенский собор, который стал кафедральным. Чудотворный образ Касперовской иконы Пресвятой Богородицы находится в нём и сейчас.
Касперовский образ схож с КОРСУНСКОЙ иконой Пресвятой Богородицы. В современной иконописи эти два образа практически неразличимы.

Молитва «Неупиваемая Чаша» — как помогает обращение к иконе Богородицы

История иконы Богородицы “Неупиваемая чаша”

Молитва «Неупиваемая чаша» неразрывно связана с Пресвятой Богородицей. В конце 19 века миру была открыта икона Девы Марии «Неупиваемая чаша». В Тульской губернии проживал отставной солдат, страдающий от страсти пьянства. От злоупотребления спиртным у него даже стали отказывать ноги. Как-то во сне перед ним предстал неизвестный старец. Солдату было велено отправиться в Серпухов (Московская область). Во Владычном Введенском монастыре перед иконой Божьей Матери «Неупиваемая чаша» он должен был отслужить молебен. После этого ему было обещано исцеление. Сон повторялся три раза.

Сначала ползком, потом опираясь на палки, отставной солдат добрался до указанного монастыря. Образ Богоматери нашли и отслужили молебен. На одной из икон солдатом был узнан старец, приходивший во сне. Им оказался преподобный Варлаамий Серпуховский. Исцелившись от пристрастия к винопитию, солдат вернулся домой.

После этого случая к иконе «Неупиваемая чаша» со всей России стали стекаться верующие, уповающие на помощь Пресвятой Богородицы.

Икона Божией Матери «Неупиваемая чаша»: в чем помогает

Молитва «Неупиваемая чаша» перед соответствующей иконой Богоматери способна помочь людям, которые страдают винопитием, наркоманией, курением. По молитве к Богородице они могут изменить свою жизнь, покаяться и излечиться от этих недугов.

Молитва — это разговор, живое общение со святыми, в данном случае с Богородицей. Не нужно превращать её в магическую формулу. Божья Матерь является Милостивой Заступницей за людей перед Богом. Чтобы Она услышала и исполнила молитвенную просьбу, необходимо всю свою надежду возложить на Нее. Просить нужно с твердой верой на Ее Милосердие.

«Мы, за премногия грехи наши, не имамы часто дерзновения пред Богом, а Она всегда имеет это дерзновение, как Матерь Его; и много может моление Матернее ко благосердию Владыки. Многие испытали это на себе» (праведный Иоанн Кронштадтский, 1829-1908).

Когда помогает молитва «Неупиваемая Чаша»

Святые Отцы учат молиться неотступно. Но иногда случается, что люди долго молятся, а видимой помощи все нет. Тогда нужно разобраться, почему так происходит. Господь может таким образом подталкивать христиан к изменению своего образа жизни. Чтобы люди очистились от гордыни, они должны полностью положиться на помощь Божию. Молитва не должна быть просто «прочитана», она должна исходить из самого сердца. Ведь это беседа, разговор с Богом, Его Матерью. Также нужно научиться ждать, терпеть и молиться, как сказал царь Давид в Псалме 39 — «Терпя, потерпех Господа, и внят ми, и услыша молитву мою».

Чтобы страждущим избавиться от винопития, курения, наркомании, в первую очередь необходима молитва близких. Это первый шаг к тому, чтобы у человека возникло желание измениться и спасти свою душу. И для этого нужно набраться терпения. Как пишет греческий архимандрит Андрей Конанос (род. в 1970) в своей книге «Любовь ко всему»:

«Жди ответа на молитву… Когда стрела твоей молитвы достанет до «сердца» Господа, и Бог умилосердится над тобой, тогда ты увидишь результат».

За советом, какое молитвенное правило исполнять в каждой конкретной ситуации, лучше обратиться к священнику местного храма.

Чудеса после молитвы иконе «Неупиваемая чаша»

В 1998 году к чудотворной иконе «Неупиваемая чаша», которая находится во Владычном Введенском монастыре (город Серпухов, Московская область), приехала из Москвы женщина Л. У нее на протяжении двух лет муж страдал недугом пьянства, впадая в сильные запои. После посещения молебна с акафистом она вернулась домой. С этого времени муж ее решил исправить образ жизни и перестал употреблять спиртные напитки.

Посетив Серпуховский Владычний Введенский монастырь в 2000 году, женщина Нина стала у себя дома читать акафист Божией Матери перед иконой «Неупиваемая чаша». Через сорок дней она смогла бросить курить.

В 2010 году в Серпуховский Высоцкий монастырь приехала женщина, у которой сын Кирилл пристрастился к героину. На протяжении четырех с половиной лет молодой человек был наркоманом. Мать долго молилась перед чудотворным образом «Неупиваемая чаша». Когда она вернулась домой, сын захотел избавиться от своей страсти и стал лечиться. В декабре этого же года он сам совершил паломническую поездку в Серпухов. С того времени Кирилл исцелился.

Молитва «Неупиваемая чаша» перед иконой Пресвятой Богородицы

О, премилосердая Владычице! К Твоему заступлению ныне прибегаем, молений наших не презри, но милостивно услыши нас, жен, детей, матерей и тяжким недугом пианства одержимых, и того ради от матере своея, Церкве Христовы, и спасения отпадающих братий, сестер и сродник наших исцели.

О милостивая Мати Божия, коснися сердец их и скоро возстави от падений греховных и ко спасительному воздержанию приведи их. Умоли Сына Твоего Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии. Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадех своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад сирых и убогих, заблуждшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих, и да приидет сей вопль наш, молитвами Твоими, ко престолу Всевышняго. Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих.

Читать еще:  Молитва от матери сыну стихи

В страшный же час исхода нашего помози пройти непреткновенно воздушныя мытарства, молитвами Твоими избави нас вечнаго осуждения, да покрыет нас милость Божия в нескончаемые веки веков. Аминь.

Тропарь

Днесь притецем вернии к Божественному и пречудному образу Пресвятыя Богоматери, напaяющей верных сердца небесною Неупиваемою Чашею Своего милосердия, и людем верным чудеса показующей. Яже мы видяще и слышаще духовно празднуем и тепле вопием: Владычице Премилостивая, исцели наша недуги и страсти, молящи Сына Твоего, Христа Бога нашего, спасти души наша.

Кондак

Избранное и дивное избавление нам даровася — Твой образ честный, Владычице Богородице, яко избавльшеся явлением его от недугов душевных и телесных и скорбных обстояний, благодарственная хваления приносим Ти, Всемилостивая Заступнице. Ты же, Владычице, Неупиваемою Чашею нами именуемая, приклонися благоутробно к нашим воздыханиям и воплем сердечным, и избавление подаждь страждущим недугом пианства, да с верою воззовем Ти: Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаше, духовную жажду нашу утоляющая.

Величание

Величаем Тя, Пресвятая Дево, Богоизбранная Отроковице, и чтим образ Твой святый, имже точиши исцеления всем с верою притекающим.

Икос Пресвятой Богородице

Икос – церковное песнопение, восхваляющее и прославляющее чествуемого святого и церковное событие. Икос образует составную часть утреннего канона, в котором помещается после 6-й песни (непосредственно вслед за кондаком. Автором первых икосов был, согласно церковному преданию, св. Роман Сладкопевец.

Икосом также называется один из типов строф в акафисте. Икос, в отличие от кондака (другой вид строф в акафисте) содержит блок хайретизмов и особый рефрен. Икосы и кондаки в пределах акафиста чередуются. Первоначально икосами назывались все 24 песни акафиста. В греческих подлинниках икосы и кондаки написаны одним и тем же стихотворным размером.

Тексты икосов из Акафиста Пресвятой Богородице

Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице; но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная.

Ангел предстатель с небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся, и со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся и стояше, зовый к Ней таковая: Радуйся, Еюже рaдocть возсияет; радуйся, Еюже клятва изчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище; радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, Звездо, являющая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная.

Видящи Святая Себе в чистоте, глаголет Гавриилу дерзостно: преславное твоего гласа неудобоприятельно души Моей является: безсеменнаго бо зачатия рождество како глаголеши, зовый: Аллилуиа.

Разум недоразумеваемый разумети Дева ищущи, возопи к служащему: из боку чисту, Сыну како есть родитися мощно, рцы Ми? К Нейже он рече со страхом, обаче зовый сице: Радуйся, совета неизреченнаго Таиннице; радуйся, молчания просящих веро. Радуйся, чудес Христовых начало; радуйся, велений Его главизно. Радуйся, лествице небесная, Еюже сниде Бог; радуйся, мосте, преводяй сущих от земли на небо. Радуйся, Ангелов многословущее чудо; радуйся, бесов многоплачевное поражение. Радуйся, Свет неизреченно родившая; радуйся, еже како, ни единаго же научившая. Радуйся, премудрых превосходящая разум; радуйся, верных озаряющая смыслы. Радуйся, Невесто Неневестная.

Сила Вышняго осени тогда к зачатию Браконеискусную, и благоплодная Тоя ложесна, яко село показа сладкое, всем хотящим жати спасение, всегда пети сице: Аллилуиа.

Имущи Богоприятную Дева утробу, востече ко Елисавети: младенец же оноя абие познав Сея целование, радовашеся, и играньми яко песньми вопияше к Богородице: Радуйся, отрасли неувядаемыя розго; радуйся, Плода безсмертнаго стяжание. Радуйся, Делателя делающая Человеколюбца; радуйся, Садителя жизни нашея рождшая. Радуйся, ниво, растящая гобзование щедрот; радуйся, трапезо, носящая обилие очищения. Радуйся, яко рай пищный процветаеши; радуйся, яко пристанище душам готовиши. Радуйся, приятное молитвы кадило; радуйся, всего мира очищение. Радуйся, Божие к смертным благоволение; радуйся, смертных к Богу дерзновение. Радуйся, Невесто Неневестная.

Бурю внутрь имея помышлений сумнительных, целомудренный Иосиф смятеся, к Тебе зря небрачней, и бракоокрадованную помышляя, Непорочная; уведев же Твое зачатие от Духа Свята, рече: Аллилуиа.

Слышаша пастырие Ангелов поющих плотское Христово пришествие, и текше яко к Пастырю видят Сего яко агнца непорочна, во чреве Мариине упасшася, Юже поюще реша: Радуйся, Агнца и Пастыря Мати; радуйся, дворе словесных овец. Радуйся, невидимых врагов мучение; радуйся, райских дверей отверзение. Радуйся, яко небесная срадуются земным; радуйся, яко земная сликовствуют небесным. Радуйся, апостолов немолчная уста; радуйся, страстотерпцев непобедимая дерзосте. Радуйся, твердое веры утверждение; радуйся, светлое благодати познание. Радуйся, Еюже обнажися ад; радуйся, Еюже облекохомся славою. Радуйся, Невесто Неневестная.

Боготечную звезду узревше волсви, тоя последоваша зари, и яко светильник держаще ю, тою испытаху крепкаго Царя, и достигше Непостижимаго, возрадовашася, Ему вопиюще: Аллилуиа.

Видеша отроцы халдейстии на руку Девичу Создавшаго руками человеки, и Владыку разумевающе Его, аще и рабий прият зрак, потщашася дарми послужити Ему, и возопити Благословенней: Радуйся, Звезды незаходимыя Мати; радуйся, заре таинственнаго дне. Радуйся, прелести пещь угасившая; радуйся, Троицы таинники просвещающая. Радуйся, мучителя безчеловечнаго изметающая от начальства; радуйся, Господа Человеколюбца показавшая Христа. Радуйся, варварскаго избавляющая служения; радуйся, тимения изымающая дел. Радуйся, огня поклонение угасившая; радуйся, пламене страстей изменяющая. Радуйся, верных наставнице целомудрия; радуйся, всех родов веселие. Радуйся, Невесто Неневестная.

Проповедницы богоноснии, бывше волсви, возвратишася в Вавилон, скончавше Твое пророчество, и проповедавше Тя Христа всем, оставиша Ирода яко буесловна, не ведуща пети: Аллилуиа.

Возсиявый во Египте просвещение истины, отгнал еси лжи тьму: идоли бо его, Спасе, не терпяще Твоея крепости, падоша, сих же избавльшиися вопияху к Богородице: Радуйся, исправление человеков; радуйся, низпадение бесов. Радуйся, прелести державу поправшая; радуйся, идольскую лесть обличившая. Радуйся, море, потопившее фараона мысленнаго; радуйся, каменю, напоивший жаждущия жизни. Радуйся, огненный столпе, наставляяй сущия во тьме; радуйся, покрове миру, ширший облака. Радуйся, пище, манны приемнице; радуйся, сладости святыя служительнице. Радуйся, земле обетования; радуйся, из неяже течет мед и млеко. Радуйся, Невесто Неневестная.

Хотящу Симеону от нынешняго века преставитися прелестнаго, вдался еси яко младенец тому, но познался еси ему и Бог совершенный. Темже удивися Твоей неизреченней премудрости, зовый: Аллилуиа.

Новую показа тварь, явлься Зиждитель нам от Него бывшим, из безсеменныя прозяб утробы, и сохранив Ю, якоже бе, нетленну, да чудо видяще, воспоем Ю, вопиюще: Радуйся, цвете нетления; радуйся, венче воздержания. Радуйся, воскресения образ облистающая; радуйся, ангельское житие являющая. Радуйся, древо светлоплодовитое, от негоже питаются вернии; радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози. Радуйся, во чреве носящая Избавителя плененным; радуйся, рождшая Наставника заблудшим. Радуйся, Судии праведнаго умоление; радуйся, многих согрешений прощение. Радуйся, одеждо нагих дерзновения; радуйся, любы, всякое желание побеждающая. Радуйся, Невесто Неневестная.

Читать еще:  Молитва святителя афанасия

Странное рождество видевше, устранимся мира, ум на небеса преложше: сего бо ради высокий Бог на земли явися смиренный человек, хотяй привлещи к высоте Тому вопиющия: Аллилуиа.

Весь бе в нижних и вышних никакоже отступи неописанное Слово: снизхождение бо Божественное, не прехождение же местное бысть, и рождество от Девы Богоприятныя, слышащия сия: Радуйся, Бога невместимаго вместилище; радуйся, честнаго таинства двери. Радуйся, неверных сумнительное слышание; радуйся, верных известная похвало. Радуйся, колеснице пресвятая Сущаго на Херувимех; радуйся, селение преславное Сущаго на Серафимех. Радуйся, противная в тожде собравшая; радуйся, девство и рождество сочетавшая. Радуйся, Еюже разрешися преступление; радуйся, Еюже отверзеся рай. Радуйся, ключу Царствия Христова; радуйся, надеждо благ вечных. Радуйся, Невесто Неневестная.

Всякое естество ангельское удивися великому Твоего вочеловечения делу; неприступнаго бо яко Бога, зряще всем приступнаго Человека, нам убо спребывающа, слышаща же от всех: Аллилуиа.

Ветия многовещанныя, яко рыбы безгласныя видим о Тебе, Богородице, недоумевают бо глаголати, еже како и Дева пребываеши, и родити возмогла еси. Мы же, таинству дивящеся, верно вопием: Радуйся, премудрости Божия приятелище, радуйся, промышления Его сокровище. Радуйся, любомудрыя немудрыя являющая; радуйся, хитрословесныя безсловесныя обличающая. Радуйся, яко обуяша лютии взыскателе; радуйся, яко увядоша баснотворцы. Радуйся, афинейская плетения растерзающая; радуйся, рыбарския мрежи исполняющая. Радуйся, из глубины неведения извлачающая; радуйся, многи в разуме просвещающая. Радуйся, кораблю хотящих спастися; радуйся, пристанище житейских плаваний. Радуйся, Невесто Неневестная.

Спасти хотя мир, Иже всех Украситель, к сему самообетован прииде, и Пастырь сый, яко Бог, нас ради явися по нам человек: подобным бо подобное призвав, яко Бог слышит: Аллилуиа.

Стена еси девам, Богородице Дево, и всем к Тебе прибегающим: ибо небесе и земли Творец устрои Тя, Пречистая, вселься во утробе Твоей, и вся приглашати Тебе научи: Радуйся, столпе девства; радуйся, дверь спасения. Радуйся, начальнице мысленнаго наздания; радуйся, подательнице Божественныя благости. Радуйся, Ты бо обновила еси зачатыя студно; радуйся, Ты бо наказала еси окраденныя умом. Радуйся, тлителя смыслов упраждняющая; радуйся, Сеятеля чистоты рождшая. Радуйся, чертоже безсеменнаго уневещения; радуйся, верных Господеви сочетавшая. Радуйся, добрая младопитательнице девам; радуйся, невестокрасительнице душ святых. Радуйся, Невесто Неневестная.

Пение всякое побеждается, спростретися тщащееся ко множеству многих щедрот Твоих: равночисленныя бо песка песни аще приносим Ти, Царю Святый, ничтоже совершаем достойно, яже дал еси нам, Тебе вопиющим: Аллилуиа.

Светоприемную свещу, сущим во тьме явльшуюся, зрим Святую Деву, невещественный бо вжигающи огнь, наставляет к разуму Божественному вся, зарею ум просвещающая, званием же почитаемая, сими: Радуйся, луче умнаго Солнца; радуйся, светило незаходимаго Света. Радуйся, молние, души просвещающая; радуйся, яко гром враги устрашающая. Радуйся, яко многосветлое возсияваеши просвещение; радуйся, яко многотекущую источаеши реку. Радуйся, купели живописующая образ; радуйся, греховную отъемлющая скверну. Радуйся, бане, омывающая совесть; радуйся, чаше, черплющая рaдocть. Радуйся, обоняние Христова благоухания; радуйся, животе тайнаго веселия. Радуйся, Невесто Неневестная.

Благодать дати восхотев, долгов древних, всех долгов Решитель человеком, прииде Собою ко отшедшим Того благодати, и раздрав рукописание, слышит от всех сице: Аллилуиа.

Поюще Твое Рождество, хвалим Тя вси, яко одушевленный храм, Богородице: во Твоей бо вселився утробе содержай вся рукою Господь, освяти, прослави и научи вопити Тебе всех: Радуйся, селение Бога и Слова; радуйся, святая святых большая. Радуйся, ковчеже, позлащенный Духом; радуйся, сокровище живота неистощимое. Радуйся, честный венче людей благочестивых; радуйся, честная похвало иереев благоговейных. Радуйся, церкве непоколебимый столпе; радуйся, Царствия нерушимая стено. Радуйся, Еюже воздвижутся победы; радуйся, Еюже низпадают врази. Радуйся, тела моего врачевание; радуйся, души моея спасение. Радуйся, Невесто Неневестная.

О, Всепетая Мати, рождшая всех святых Святейшее Слово! Нынешнее приемши приношение, от всякия избави напасти всех, и будущия изми муки, о Тебе вопиющих: Аллилуиа, aллилуиа, aллилуиа.

(Kондак читается трижды)

Ангел предстатель с небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся, и со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся и стояше, зовый к Ней таковая: Радуйся, Еюже рaдocть возсияет; радуйся, Еюже клятва изчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище; радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, Звездо, являющая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная.

Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице; но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная.

О, Пресвятая Госпоже Владычице Богородице, вышши еси всех Ангел и Архангел, и всея твари честнейши, помощнице еси обидимых, ненадеющихся надеяние, убогих заступнице, печальных утешение, алчущих кормительнице, нагих одеяние, больных исцеление, грешных спасение, христиан всех поможение и заступление. О, Всемилостивая Госпоже, Дево Богородице Владычице, милостию Твоею спаси и помилуй святейшия патриархи православныя, преосвященныя митрополиты, архиепископы и епископы и весь священнический и иноческий чин, и вся православныя христианы ризою Твоею честною защити; и умоли, Госпоже, из Тебе без семене воплотившагося Христа Бога нашего, да препояшет нас силою Своею свыше, на невидимыя и видимыя враги наша. О, Всемилостивая Госпоже Владычице Богородице! Воздвигни нас из глубины греховныя и избави нас от глада, губительства, от труса и потопа, от огня и меча, от нахождения иноплеменных и междоусобныя брани, и от напрасныя смерти, и от нападения вражия, и от тлетворных ветр, и от смертоносныя язвы, и от всякаго зла. Подаждь, Госпоже, мир и здравие рабом Твоим, всем православным христианом, и просвети им ум, и очи сердечнии, еже ко спасению; и сподоби ны, грешныя рабы Твоя, Царствия Сына Твоего, Христа Бога нашего; яко держава Его благословена и препрославлена, со Безначальным Его Отцем, и с Пресвятым, и Благим, и Животворящим Его Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

О, Пресвятая Дево Мати Господа, Царице Небесе и земли! Вонми многоболезненному воздыханию души нашея, призри с высоты святыя Твоея на нас, с верою и любовию покланяющихся пречистому образу Твоему. Се бо грехми погружаемии и скорбьми обуреваемии, взирая на Твой образ, яко живей Ти сущей с нами, приносим смиренныя моления наша. Не имамы бо ни иныя помощи, ни инаго предстательства, ни утешения, токмо Тебе, о, Мати всех скорбящих и обремененных. Помози нам немощным, утоли скорбь нашу, настави на путь правый нас, заблуждающих, уврачуй и спаси безнадежных, даруй нам прочее время живота нашего в мире и тишине проводити, подаждь христианскую кончину, и на страшнем суде Сына Твоего явися нам милосердая Заступница, да всегда поем, величаем и славим Тя, яко благую Заступницу рода христианскаго, со всеми угодившими Богу. Аминь.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector